Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Mijn ervatring met knutjes is, is dat ze niet in de stal komen (als je de lichten maar uitlaat). Ze vliegen wel voor de ingangen, maar komen niet binnen. Gewone muggen daarentegen wel. Wij hebben open staldeuren naar buiten en merk het meteen aan Zam als er veel knutjes buiten de opening vliegen. Hij doet zijn hoofd dan niet naar buiten. Vraag me dus af of zo'n ding in de stal voor de knutjes nut zou hebben.
IneV schreef:Kan zomerexceem ook voorkomen op het lichaam zelf terwijl je totaal niets aan de manen/staart ziet? Heeft iemand een foto van hoe zomerxceem er juist uitziet (op het lichaam zelf dan)? Ik twijfel namelijk of onze 3jarige dit niet heeft.. ( Echt plaatsen die openliggen tot op de huid.. )
Robinxx schreef:Ik zie ook vaak staan dat mensen Marstall Vito bijvoeren, maar als ik kijk waar dat voor is, is het voor spierbevangengevoelige paarden en paarden met myopathie. Ook insulineresistentie staat erbij, dus er zit dan geen suiker in, wat prima is voor eczemers, maar waarom dan niet Marstall eczem-supplement? Wat is dan het verschil waardoor mensen kiezen voor Vito?
33Bonita33 schreef:http://www.ijslandershop.nl/ij-vitrine. ... .41.152.30
en dan het 5e plaatje even op bekijken/bestellen klikken dan kun je het verhaaltje lezen dat er bij geschreven staat
Citaat:Kan zomerexceem ook voorkomen op het lichaam zelf terwijl je totaal niets aan de manen/staart ziet? Heeft iemand een foto van hoe zomerxceem er juist uitziet (op het lichaam zelf dan)? Ik twijfel namelijk of onze 3jarige dit niet heeft.. ( Echt plaatsen die openliggen tot op de huid.. )
Citaat:Steffie89: Ik heb de rambo sweet itch hoody besteld in het buiteland. Ik hoop dat die snel binnen is
Robinxx schreef:ellepel: en je wil dan ook puur gerst voeren, zonder ander krachtvoer?
ikenindi schreef:hebben jullie met de [pagony ook last van schuurplekken op de voorbenen? ik heb nu die riempjes bij de nek op zijn strakst gezet, en de buikflap het achterste riempje door de achterste lus, maar hij blijft helemaal naar achteren schuiven (de deken) en dus schuurt het tegen de voorbenen aan :s
ikenindi schreef:indi heeft nog niet geschuurd... ik hoop zoooooooooo dat dat zo blijft...