Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FCSA schreef:Ik heb met die van mij gewandeld vandaag. Er waren echt extreem veel horzels. Ik merkte dat hij begon te schudden als hij gestoken werd (ook als dat op zijn hals/borst/rug was); als er even geen horzels waren was het weer over. Toch een vorm van stress dus denk ik..
Inoterry schreef:Ik had het vermoeden dat je dat bedoelde, maar even vragen voor de zekerheid.
Od heeft wel anderhalve maand op de stal gestaan waar het headshaken bij Ino ook is begonnen, maar toen had hij er eigenlijk geen last van, ook al vielen me wel bepaalde typische dingetjes af en toe op. Pas anderhalve week begon ik dingen te zien zie mijn vermoeden bevestigden tot het afgelopen donderdag echt overduidelijk werd.
singasong schreef:Inoterry schreef:Ik had het vermoeden dat je dat bedoelde, maar even vragen voor de zekerheid.
Od heeft wel anderhalve maand op de stal gestaan waar het headshaken bij Ino ook is begonnen, maar toen had hij er eigenlijk geen last van, ook al vielen me wel bepaalde typische dingetjes af en toe op. Pas anderhalve week begon ik dingen te zien zie mijn vermoeden bevestigden tot het afgelopen donderdag echt overduidelijk werd.
Misschien besmet met een bacterie o.i.d. die daar heerst. Toevallig ook nog in dezelfde stal?