Ik kan me van vorige jaren echt niet herinneren dat het zo lang duurde! Kon toch altijd wel half oktober de eczeemdeken eraf halen. Dit jaar is echt extreem qua mugjes, of niet?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
henny_w schreef:Tsja en dan staan ze de hele dag te staan bij de voertonnen. Zodra ze volgegeten zijn gaan ze op rust staan bij de voerton.
Ik krijg dan het idee dat de PP eigenlijk zijn doel voorbij schiet.
Terwijl als ze alleen grazen, dan lopen ze echt wel de nodige afstanden. Het ene moment staan ze nog achterin, dan weer voorin etc.
Kayleigh327 schreef:Gisteren de homeopaat/osteopaat geweest. Die gaf al heel snel aan dat er iets echt niet goed is met Marly's buik. Ze heeft wat metingen gedaan en denkt dat ze Leverbot heeft en eventueel ook ontstekingen in de darm omdat daar iets ook helemaal niet goed zit.
Ze krijgt nu 3 verschillende soorten dingen voor haar lever, darmen en nieren. Nu heel erg duimen dat dat het is en dat het allemaal aanslaat.
Ze was er ook redelijk van overtuigd dat ze geen zomereczeem heeft, of alleen in hele lichte mate vanwege de plekken waar ze jeuk heeft en omdat de prednison helemaal niks heeft gedaan. En omdat leverbot ook overal jeuk schijnt te veroorzaken.
Duimen dat het goed komt!
papagroom schreef:Kayleigh327 schreef:Gisteren de homeopaat/osteopaat geweest. Die gaf al heel snel aan dat er iets echt niet goed is met Marly's buik. Ze heeft wat metingen gedaan en denkt dat ze Leverbot heeft en eventueel ook ontstekingen in de darm omdat daar iets ook helemaal niet goed zit.
Ze krijgt nu 3 verschillende soorten dingen voor haar lever, darmen en nieren. Nu heel erg duimen dat dat het is en dat het allemaal aanslaat.
Ze was er ook redelijk van overtuigd dat ze geen zomereczeem heeft, of alleen in hele lichte mate vanwege de plekken waar ze jeuk heeft en omdat de prednison helemaal niks heeft gedaan. En omdat leverbot ook overal jeuk schijnt te veroorzaken.
Duimen dat het goed komt!
Stel hé...stel, dat er echt sprake is van leverbot...haal dan alsjeblieft een goed middel bij je da en ga absoluut niet homeopathisch lopen te knoeien!
Kayleigh327 schreef:Ik las dat er geen middel is voor paarden maar alleen voor koeien..?
Ga maandag sowieso even contact opnemen met de dierenarts over wat er is verteld en overleggen of ze misschien toch bloed af willen nemen.
Misschien dat zij dan toch wat weten waarmee te behandelen is, als ze denken dat het dat echt is..
ellepel schreef:Appie krijgt dat als hij graan eet![]()
Kijk dus naar de voeding.
Verder ja, is een soort roos he, heb je de zoekfunctie al gebruikt,zijn best wel wat topics met tips
Silver_Fox schreef:Waar heb je de voertonnen staan? Het idee is dat je op z'n minst twee hebt die zo ver mogelijk van elkaar af staan en ook zo ver mogelijk van het drinkwater. Zodat ze tussendoor moeten 'trekken' naar verschillende water en voedsel plekken. Trouwens Jaime Jackson zelf legde altijd kleine hoopjes hooi langs het hele pad, vind ik eigenlijk wel beter werken voor beweging. Met blubber is dan alleen niet zo handig. Als je geen shetlanders hebt en ook geen paarden met ijzers, zou je fijnmazige en kleinere hooinetten op de grond aan sommige palen kunnen binden. Wel meer werk.