Ik hoop dat iemand hier contacten heeft met de media, want dit is zeker een plekje in t nieuws waard + een lintje van de burgermeester oid.

Wat fijn om te zien dat ze ALLES voor de paardjes over hebben..
Was iedereen maar zo...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
piecon schreef:Jongens....voor rhino is het al te warm. Het gedijt alleen bij koud weer, dus hou op met die paniek!
Ankje11 schreef:piecon schreef:Jongens....voor rhino is het al te warm. Het gedijt alleen bij koud weer, dus hou op met die paniek!
Hoe kan het dan dat ik het weekend van iemand een bericht kreeg dat er wel degelijk weer het rhinvirus is opgedoken bij een stal bij mij in de buurt? Van zulke berichten wordt ik echt niet rustig, aangezien mijn paard ook in die buurt staat.
MarrieLeen schreef:Er duiken wel meer berichten op, die achteraf niet waar blijken te zijn.![]()
Pas als het officieel is bevestigd is, zou ik me op z'n vroegst zorgen maken. Wat al niet nodig is trouwens.
Tot die tijd alles met een korreltje zout nemen.
MissAmazone schreef:piecon schreef:Jongens....voor rhino is het al te warm. Het gedijt alleen bij koud weer, dus hou op met die paniek!
Rhino heeft niks te maken met het weer, al deze uitbraken hadden net zo makkelijk in de zomer kunnen gebeuren!
En ja dat zegt mijn dierenarts!
itsinmygenes schreef:MissAmazone schreef:
Rhino heeft niks te maken met het weer, al deze uitbraken hadden net zo makkelijk in de zomer kunnen gebeuren!
En ja dat zegt mijn dierenarts!
Rhino is wel degelijk temperatuurafhankelijk. Het komt ook elk jaar rond dezelfde tijd voor, dit jaar was geen uitzondering
X_Linz_X schreef:MissAmazone schreef:Helaas hebben ze gister bij de veerkracht toch 2 paarden moeten laten inslapen vanwege het rhino virus. Ze hebben er weken voor gevochten maar deze 2 hebben het helaas toch niet gered. Heel erg![]()
Helaas ook 1 pony daar gestorven aan koliek
weet jij welke paarden?
Colway schreef:Lovely schreef:Wat geen toeval is, is dat paarden in het voor- en najaar gaan verharen en daardoor kwetsbaarder zijn. Daarnaast is de wisseling van weer ook altijd een goede aanval op de weerstand.
Dat is bij mensen toch ook niet zo?