Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
flappie28 schreef:EJ heeft geen V- sluiting, heeft gewoon zo'n verstelbare riemsluiting.
http://www.ej.nl/SupplyImages/WF00020/3 ... ree_ej.jpg
skyline schreef:Tot wanneer laten jullie de dekens op ?
Ik ben van plan om een lycra nek hoody op te gooien zo dra het weer slechten word en gewoon verder alleen een regen deken op te doen , of een regen deken met hals te kopen
skyline schreef:Tot wanneer laten jullie de dekens op ?
Ik ben van plan om een lycra nek hoody op te gooien zo dra het weer slechten word en gewoon verder alleen een regen deken op te doen , of een regen deken met hals te kopen
Estera schreef:Kan iemand mij even helpen?
Ik heb begin dit jaar de Epplejack deken opgegooid (de oude versie, ik begrijp dat de stof inmiddels veranderd is) en inmiddels kan deze de prullenbak in. Hij zat perfect, geen schuurplekken op de schouders en de manen, op 1 plekje waar de deken rust na, helemaal heel. De stof is op de rug volledig uitgerekt, versleten en gescheurd). Valt ook niet mee om een deken heel te houden voor een speelse pony met ook nog eens een jaarling er bij op de wei. Ik wil dus een nieuwe deken bestellen (heeft nu een nooddeken op) en zit te twijfelen tussen wederom de Epplejack of toch maar de Rambo Sweet Itch. Voordeel van de laatste is dat er een masker bij zit. Voor de 2 tientjes verschil hoef ik het niet te laten, maar toch even advies gevraagd!