Hé dat zomereczeem ook, zo heb je er nooit van gehoord en zo heeft heel Nederland er last van

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissRoxyy schreef:Mensen die een Rambo Sweetich Hoody willen?!
Vanaf maandag heeft Ooteman ze in de aanbieding voor €100,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.ooteman.nl/product.asp?id=49 ... ch%20Hoody
Edit: Zie nu alleen de Maten 175 t/m 210 op de site staan.. Jammer voor de shetland bokkers onder ons
willemlover schreef:'t is maar goed dat ik dit topic weer een keer doorlees want kom zo toch wel heel veel meer te weten als dat ik telkens advies vraag in ruitershop's![]()
nu heb ik dus geleerd, dat hoe schraler mijn pony staat, wat hij al redelijk staat dus huoe minder de manenkam opzwelt als t goed is. dus dat word afrasteren! en welk voer ipv. gewone biks raden jullie mij aan?
ellepel schreef:willemlover schreef:'t is maar goed dat ik dit topic weer een keer doorlees want kom zo toch wel heel veel meer te weten als dat ik telkens advies vraag in ruitershop's![]()
nu heb ik dus geleerd, dat hoe schraler mijn pony staat, wat hij al redelijk staat dus huoe minder de manenkam opzwelt als t goed is. dus dat word afrasteren! en welk voer ipv. gewone biks raden jullie mij aan?
gewone biks kun je prima geven hoor!
als je ze schraler op de wei gaat zetten hebben ze natuurlijk wel hun vitamines nodig.
wat voor voer/biks geef je nu dan en hoeveel?
MSophie schreef:Forever_Jana schreef:
Zou dit snel teruggroeien?? Het is een kruising fjord x fries.
heeft hij een deken op ?
zal altijd wel teruggroeien maar moet je er wel iets aan doen
Ave schreef:Ik gebruik Cavalesse! Het voedingssupplement hé?
Mijn paard krijgt het nu vier weken lang elke dag en daarbij smeer ik een jeukverzachtend zalfje (ook van Cavalesse) op het advies van de dierenarts.
Volgens haar zou het helpen voor 70% van de eczeempaarden.
Mijn paard heeft echter nog steeds hier en daar jeuk, maar de plekjes zijn over het algemeen alweer een stuk zachter.
Of Cavalesse voor een ander paard werkt kan ik niet zeggen, maar voor Jón werkt voornamelijk het zalfje (en niet het voedingssupplement dus)..
Het is overigens heel makkelijk te voeren, twee milliliter in het spuitje en dan over een broodje heen, komt geen brok of wat dan ook aan te pas op die manier