Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Storm76 schreef:Christina, dat dacht ik eerst ook, maar omdat Canjer die wonden heeft zijn zijn benen helemaal opgezwollen, daardoor lijkt het sokje dat hij heeft nog groter (en het been lijkt bijna een tinkervoetje), maar dat komt door de Einschuss, het voetje wat je op de 1e pagina ziet, is het enige voetje wat niet aangetast is.
malih schreef:Is het de huid? of de haren? zou het helpen als jullie de haren weg scheren ???
Wendel schreef:Misschien een vreemde optie hoor maar hoe denk je over een bloedzuiger?
Ik heb gehoord dat deze het aangetaste vlees, etter ( alles wat niet zuiver is ) aanpakken. Het gezonde laten ze zitten. Als ze volgegeten zijn laten ze los.
nadita schreef:Wendel schreef:Misschien een vreemde optie hoor maar hoe denk je over een bloedzuiger?
Ik heb gehoord dat deze het aangetaste vlees, etter ( alles wat niet zuiver is ) aanpakken. Het gezonde laten ze zitten. Als ze volgegeten zijn laten ze los.
Ik denk dat je maden bedoelt? Deze eten het 'rottend' vlees op en worden verwijderd als ze bij gezond weefsel komen. Weet wel dat ze deze therapie weleens bij mensen wordt toegepast, maar bij een paard?
Momenteel is bij Canjer bezig de huid af te vallen en is hij onder behandeling van een DA en natuurgeneeskundige. Die zullen wel weten wat de beste behandeling van zijn benen is.
nadita schreef:Wendel schreef:Misschien een vreemde optie hoor maar hoe denk je over een bloedzuiger?
Ik denk dat je maden bedoelt? Deze eten het 'rottend' vlees op en worden verwijderd als ze bij gezond weefsel komen. Weet wel dat ze deze therapie weleens bij mensen wordt toegepast, maar bij een paard?
Momenteel is bij Canjer bezig de huid af te vallen en is hij onder behandeling van een DA en natuurgeneeskundige. Die zullen wel weten wat de beste behandeling van zijn benen is.
christina10 schreef:Verdiend niet iedereen een tweede kans volgens jullie??
christina10 schreef:Verdiend niet iedereen een tweede kans volgens jullie??
christina10 schreef:Ik had het over Canjer...jullie gingen op mij door..bedoel er niks mee,gewoon een reminder.