russel schreef: Tot mijn grote verdriet heb ik ook bij die duurdere boer al een paar dikke JKK takken uit het hooi gehaald. Dus volwassen planten, de bladeren en de bloemen zijn er dan natuurlijk af, verkruimeld en in het hooi niet meer terug te vinden, maar het zit er wel in!!! In 1 baal ongeveer 2 grote stengels en een stuk of 3 kleine kromme stengeltjes. Ben er verdrietig van. Hij had altijd zo mooi hooi.
als je jakobs kruid in je hooi vind helpt die paar takken eruit halen niet veel
want het hooi erom heen is ook vergiftigt heb ik gelezen...
dus kun je dat hooi beter weggooien!!
russel schreef:We zouden de grote mannen wat meer voor ons karretje moeten spannen. Kopen die al hun hooi in het buitenland? Anky en consorte zitten toch niet zo ver van mij vandaan, hebben die nooit JKK in hun hooi?
iedereen kan zijn hooi in het buitenland kopen!
wij hooiden altijd zelf ons land maar nu we door de jaren minder land overhouden moet ik al 6 jaar hooi kopen
ik koop de laatse 6 jaar, alléén buitenlands hooi
dat komt uit duitsland, de kwaliteit is doorgaans gewoon veel beter dan nederlands hooi
dus je hoeft geen "grote mannen" voor je karretje spannen, om buitenlands hooi te kunnen kopen
bij de fourage handelaar in ons dorp kun je het gewoon bestellen, zowel kleine baaltjes als grote balen van 300 en 500 kilo
is heel mooi geurig groen hooi,de hele stal ruikt er naar

het JKK probleen begint een steeds groter probleem te worden in nederland
en aan de verhalen te horen, gaat dit echt helemaal uit de hand lopen