Ik heb hem trouwens van dat witte 'Xenos' gemaakt. Beetje snel in elkaar geflanst dus ziet er `n beetje 'flut' uit hoor. Had hem op stal gemaakt en heb daar nie zoveel zooi leggen qua naaispullen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:doe mij die druppels ook dan?
wat zijn dat voor druppels dan?
wat zit er in ,weet je dat?
Bar schreef:Passie is ook onder behandeling van Jeannette. De kosten vielen mij mee eerlijk gezegd. Een consult aan huis kost E60 en evt. nog reiskosten afhankelijk van waar je woont. Voor de druppels ben ik E35 kwijt, dat is een kuur van 8 weken.
De ampul waar Vera het over had moet ik ook geven en verder nog 2 andere druppels. 2 kuren van elk 4 weken.
We zijn nu bezig in de 3e week.
Vandaag op wedstrijd schudde hij nog wel heel erg, maar soms thuis krijg ik het idee dat het wel al minder wordt. Ik wacht wel af totdat de kuren helemaal afgelopen zijn.
Vera, wanneer werd het bij Digger beter??
miranda21 schreef:Hallo,
Misschien een domme vraag, maar ik kan niet bij iedereen die nu wat post terug vinden wanneer het beginnen is bij hun paard dat schudden en bij sommige ook met het voorbeen slaan.
Zouden jullie daar wat over willen vertellen wanneer je paard begonnen is en hoeveel jaar hij/zij dat al doet, of het elk jaar erger word of minder door een of ander iets.
Bedankt.
Antheman schreef:Wat vooral NIET hielp waren de kralenketting en de pollennetjes. Terwijl Andor een duidelijk bewezen pollenallergie heeft. Laarakker verbood hem zelfs gras, maar dat heb ik genegeerd.
miranda21 schreef:Hoi,
Bedankt voor jullie reacties.
De meeste doen het zoals ik lees dus in de zomerperiode.
Doen ze het dan alleen buiten of ook binnen?
Citaat:Mijn paard is er vorig jaar mee begonnen ongeveer in april.
Toen ze het deed stopte ik met rijden, want ik vond het doodeng (daar is een lang verhaal aan vooraf gegaan, in het kort ik ben er met beleren hard vanaf gevallen met nu nog letsel).
Dus mijn paard kreeg dat door en deed het dus al als ik met haar naar de bak liep.
Citaat:Wie of wat kan ik er het beste naar laten kijken??