Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duurde bij die van mij wel paar weken, tandvlees dicht, geur weg was het.
Hoe oud is jouw oudje? Sachertorte schreef:Zo het is niet mis die geur inderdaad Marleen88. Was het even vergeten. Dierenarts zei dat volledig herstel pas na een maand of 2 is. Zou de PPID nog voor vertraging gaan zorgen in dat opzicht?

marleen_88 schreef:Sachertorte schreef:Zo het is niet mis die geur inderdaad Marleen88. Was het even vergeten. Dierenarts zei dat volledig herstel pas na een maand of 2 is. Zou de PPID nog voor vertraging gaan zorgen in dat opzicht?
Gelukkig hield de geur geen 2 maanden aan.
Volgens mij kan PPID zeker van invloed zijn op de genezing, dat werd hier in het topic ook opgenoemd.
(wij verzorgde hem toen even omdat zij zwanger was).
DubbelFun schreef:Ik blijf het verbazend vinden dat paarden zo makkelijk zonder tanden verder gaan.
Is die EOTRH eigenlijk alleen aan de voortanden of ook bij de kiezen ??

Normaal gesproken doen we zo'n 35 minuten over dit rondje, her en der een plukje gras meepakken en dan lopen we weer verder. Dat deden we zaterdag ook, maar toen in 27 minuten. Kon haar letterlijk niet bijbenen en heb het op het einde maar opgegeven. Ik liep zo'n beetje halverwege haar buik en zij stapte als een malle "naast" me.