Chesss schreef:Heerlijk! Wij staan al weer een week inmiddels. [ [url=m/vIW4BH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt genieten! Het gaat erg goed met hem. We zijn lekker aan het rijden en hij gaat nu 1 keer per week in de aqua om zijn bovenlijn te helpen en sterker te worden.
Heerlijk!
linda2008 schreef:Wat fijn dat het bij jullie zo voorspoedig gaat

En lekker op de wei... oh wat heeeerlijk!!!
Hier weet ik niet hoe het gaat... de wonden groeien langzaam dicht, ik denk dat ik over een week of misschien 2, niet meer kan spoelen. Dan kunnen we terug voor een controle. Helaas heb ik het idee dat er nog steeds pus uit komt af en toe, dus de infectie zal nog niet volledig zijn verdwenen vrees ik...

Ik kan alleen maar hopen dat het nu in ieder geval wel de goede kant op gaat...
Ik hoop ook voor jullie dat het de goede kant op gaat, ben heel benieuwd hoe het maandag is op de kliniek en dat er in ieder geval verbetering zichtbaar is!
nicky_rilana schreef:Ow wat fijn dat ze weer op het gras mogen, gibbie ziet er gelukkig uit.
Ik heb even een foto vandaag gemaakt om te vergelijken
Dit is enkele dagen na ok.
[ [url=m/LASWpb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is vandaag
[ [url=m/xJy5vR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Linda ik hoop echt dat het goed komt met raika, vind haar echt een leuke fjord om te zien.
Ze ziet er echt goed uit zeg! Was ze niet zoveel afgevallen?
Gibbie was echt elk vetje kwijt en zo vreselijk veel bespiering! Dat magere is er nu wel af, maar die bespiering kijk ik er bijna op.
Maar komt ook wel, ze is al zo veranderd in bespiering.
Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst weer weg geweest! Ik was bang dat ze de trailer niet op wilde, omdat de laatste keer natuurlijk op de kliniek was, maar ze vloog er echt in.
Vervolgens was ze we gedesillusioneerd, want het werd geen bosritje, het werden nieuwe product foto’s maken voor mijn werk.
Ze heeft zich keurig gedragen, dus nu hopelijk snel naar het bos!
Zou eigenlijk van het weekend gaan, maar toen kon mijn stalgenoot toch niet, dat was wel jammer. Ik durf de eerste keer niet zo goed alleen te gaan, voor het geval er wat gebeurt. Maar het moet nu niet te lang duren, want dan slinger ik haar gewoon de trailer op en gaan we toch alleen.
Deden we anders ook, dus zal vast wel loslopen...
Chess en nicky_rilana, hoe omg en hoe vaak zijn jullie nu aan het rijden?
Ik doe gemiddeld 2 dagen rijden, 1 dag vrij en zo’n 40 minuten.
Paard_Fjord schreef:Jongens waar gaan al die foto's over? Het gaat over het paard van 1 iemand, niet om die van al die andere! Dan kun je beter een ander topic openen!
Oh dat mag wel hoor! Vind het juist zo’n fijn topic geworden waarin we zulke dingen met elkaar kunnen delen.
Volgens mij volgt er verder ook (bijna) niemand meer, en zijn mijn updates ook niet echt meer zo interessant voor de rest.