Mijn meisje ligt op de OK, duimen jullie mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 20:37

Linda, logisch dat je er zo doorheen zit als alles eigenlijk misloopt. Paard verkopen en achteraf spijt hebben, dat is naar. Kan en wil je aangeven waarom je haar verkocht hebt? Misschien als je die redenen bij elkaar zet dat je het een beetje kan accepteren waarom je dat op dat moment echt nodig vond.

En dan Raika, kan het zo zijn dat ze jou spiegelt? Dat jij momenteel ook geen geduld hebt, waardoor ze ook een kort lontje krijgt? Ik snap je gevoel heel goed hoor, het lijkt niet te beteren van binnen en toch gedraagt ze zich als een jonge godin en zo ziet ze er ook uit! Jij wil dat ze zich gedraagt vanwege d'r buik zeg maar en zij heeft daar ( paardeigen) lak aan... Paarden... Soms zijn ze zo moeilijk, maar aan de andere kant ook weer zo prachtig. Je zal echt geduld moeten hebben en als je momenteel maar 1 keer kan lopen, dan maar 1 keer, het is even niet anders. He zal gerust wel goed komen hoor, maar het heeft echt veel tijd nodig. Die rottige MRSA ook, dikke afstands- :(:) voor je hoor!

linda2008

Re: Mijn meisje ligt op de OK, duimen jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:21

Tja met mijn andere paardje begon ik te tobben met schuren (eerlijk bij verteld met de verkoop hoor ;) ) wat middeltjes, voeraanpassingen en 2 DA bezoeken verder was ik het beu... het ik-kan-dit-er-niet-bij-hebben idee... helaas achteraf wel spijt van... ik was er zo gek mee en ik had het gewoon meer tijd moeten geven. Maar ik wil er ook niet te lang over treuren, het is wat het is, ze heeft een super plekje getroffen, en voor mij komt er tzt wel weer iets op mijn pad. (Maar toch baal ik er nu nog wel van, van mijzelf vooral!).

Nee met Raika heb ik alle geduld van de wereld en ze kan ook schaapmak meelopen. Maar ze zit zo bomvol energie dat ze net iets té graag mee wil doen met andere paarden... sochtends gaat het stappen gelukkig beter! Smiddags is het net iets te druk op stal vermoed ik... *zucht*
Jet, bedankt voor je medeleven :) super lief!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:26

Linda, Geduld is soms lastig. Dat weten we allemaal, ook nu met de Coronacrisis >;)
Hopelijk knapt je mooie merrie snel op.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 23:50

linda2008 schreef:
Tja met mijn andere paardje begon ik te tobben met schuren (eerlijk bij verteld met de verkoop hoor ;) ) wat middeltjes, voeraanpassingen en 2 DA bezoeken verder was ik het beu... het ik-kan-dit-er-niet-bij-hebben idee... helaas achteraf wel spijt van... ik was er zo gek mee en ik had het gewoon meer tijd moeten geven. Maar ik wil er ook niet te lang over treuren, het is wat het is, ze heeft een super plekje getroffen, en voor mij komt er tzt wel weer iets op mijn pad. (Maar toch baal ik er nu nog wel van, van mijzelf vooral!).

Nee met Raika heb ik alle geduld van de wereld en ze kan ook schaapmak meelopen. Maar ze zit zo bomvol energie dat ze net iets té graag mee wil doen met andere paarden... sochtends gaat het stappen gelukkig beter! Smiddags is het net iets te druk op stal vermoed ik... *zucht*
Jet, bedankt voor je medeleven :) super lief!

Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar als je andere paard nu meer zorg krijgt dan jij kon geven op dat moment met al dat schuren, dan is het natuurlijk de beste keuze die je voor haar kon maken. Vaak is bij minder bos en dichter bij zee wel een goede oplossing.

Kan je Raika geen muisjes geven? Dat was een tijd verboden, maar volgens mij tegenwoordig niet meer. Dan gaan de scherpe randjes eraf en zijn ze beter hanteerbaar.

Jouw tijd komt wel weer hoor, je zal vast ergens tegenaan lopen waar je weer kracht uithaalt om Raika er doorheen te slepen!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 18:19

Begrijpelijk Linda, het lijkt me ook zo lastig voor jullie. :(:)
Voel mezelf ook een beetje schuldig over onze positieve updates, zou zo graag willen dat jij ook met een positieve update kan komen.
Heeft de kliniek een tijd aangegeven waarin er verbetering moet zijn? Of zou je voor jezelf nogmaals kunnen scannen om te zien hoe de ontsteking ervoor staat? Misschien gaat het van binnen al wel beter, dat het niet meer zo diep zit, maar dat is natuurlijk lastig te zien van buiten. Ook zo moeilijk dat ze er zo goed bij staat, en zichzelf zo goed voelt ondanks de ontsteking. Vanaf de foto zou je niet verwachten dat er van binnen nog iets aan de hand is...

Gibbie doet het echt heel goed, gisteren hebben we balkjes gedraafd en vandaag een mini sprongetje! *\%/*
YouTube doet heel stom en draait mijn filmpje steeds, dus even hoofd scheef houden. ^)

We kwamen niet helemaal goed uit op het eerste balkje, maar dat corrigeerde ze zelf heel netjes. Ze werd uiteindelijk wel heeeeel erg enthousiast, dus even pas op de plaats gemaakt. Het was namelijk niet de bedoeling om er een breedte sprong van 3 meter van te maken. :=
Van de week wil ik een keer een klein rondje bos doen, en vrijdag gaan we voor mijn werk shooten met 1 van onze producten. :))

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:28

Kaitlyn, braaf zo voor de eerste keer weer toch, super goed!! En niet schuldig voelen hoor! Het is toch juist goed dat ook de positieve verhalen verteld worden :j en dat werkt ook motiverend voor mij juist :)
Een tussentijdse scan heb ik met de kliniek overlegd maar eigenlijk adviseren ze het niet. Als de infectie zichtbaar minder is dan kan het fijn zijn, maar als het nog niet minder is werkt het juist demotiverend... hoe lang er voor staat kunnen ze niet aangeven. Zelfs het dichtgroeien van de wonden zeiden ze over dat het 4 weken kan zijn, maar ook 4 maanden...

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:46

Ach wat super fijn! Balen Linda blijft spannend.
Wij staan sinds van het weekend weer op de wei, spannend maar wel weer heel fijn.
Met rijden gaat ook goed merk erg veel lossigheid en we doen het wel rustig aan om de bovenlijn mooi sterk te maken. Hij valt ook snel af als we te veel doen, dus doe tam aan. Twee dagen werken een dagje vrij.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 23:32

Bale Linda, dat er nog steeds geen vooruitgang in zit. Ik leef met je mee. Ik vind raika zo knap, en ze heeft er een mooie kleur.
Ziet er netjes uit Kaitlyn, zal echt een heel fijn gevoel zijn, de eerste hindernis.

Fijn dat het goed gaat met chess.

SimplySusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:47

Wat naar dat de vooruitgang niet vordert Linda. Je doet het goed door naar je dierenarts te luisteren die ziet je paard in het echt :(:) .

Fijn voor de andere paarden dat het goed gaat.

Wij hebben onlangs het "het is alweer 3 jaar geleden" jubileum gevierd.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 12:34

linda2008 schreef:
Kaitlyn, braaf zo voor de eerste keer weer toch, super goed!! En niet schuldig voelen hoor! Het is toch juist goed dat ook de positieve verhalen verteld worden :j en dat werkt ook motiverend voor mij juist :)
Een tussentijdse scan heb ik met de kliniek overlegd maar eigenlijk adviseren ze het niet. Als de infectie zichtbaar minder is dan kan het fijn zijn, maar als het nog niet minder is werkt het juist demotiverend... hoe lang er voor staat kunnen ze niet aangeven. Zelfs het dichtgroeien van de wonden zeiden ze over dat het 4 weken kan zijn, maar ook 4 maanden...

Ja ze deed het super! :))
Werd wel even heel enthousiast, en wilde er een breedte sprong van maken. :')
Gelukkig ben ik wel wat gewend van haar. :=

Oké, dus echt een lange adem hebben. Ik blijf hopen en duimen voor jullie!

Chesss schreef:
Ach wat super fijn! Balen Linda blijft spannend.
Wij staan sinds van het weekend weer op de wei, spannend maar wel weer heel fijn.
Met rijden gaat ook goed merk erg veel lossigheid en we doen het wel rustig aan om de bovenlijn mooi sterk te maken. Hij valt ook snel af als we te veel doen, dus doe tam aan. Twee dagen werken een dagje vrij.

Zo doen wij het ook inderdaad! 2 dagen werken en dan 1 dag vrij. In principe lopen ze dan genoeg. Veel meer deden we voor de operatie ook niet. Alleen was het dan weleens 4 dagen werken en 2 dagen vrij oid als het zo uitkwam. Dat doen we nu nog niet.

nicky_rilana schreef:
Bale Linda, dat er nog steeds geen vooruitgang in zit. Ik leef met je mee. Ik vind raika zo knap, en ze heeft er een mooie kleur.
Ziet er netjes uit Kaitlyn, zal echt een heel fijn gevoel zijn, de eerste hindernis.

Fijn dat het goed gaat met chess.

Ja dat was echt een fantastisch gevoel! :D

SimplySusan schreef:
Wat naar dat de vooruitgang niet vordert Linda. Je doet het goed door naar je dierenarts te luisteren die ziet je paard in het echt :(:) .

Fijn voor de andere paarden dat het goed gaat.

Wij hebben onlangs het "het is alweer 3 jaar geleden" jubileum gevierd.

Zo heb ik vorige week het “het is alweer 3 maanden geleden” jubileum gevierd haha!

Ik heb gisteren een topic aangemaakt met foto’s toen ze nog in de kliniek stond. Had een stalgenoot zo mooi vast gelegd, maar kon er zelf elke keer niet naar kijken want voelde zo confronterend. Maar nu ze het zo goed doet vond ik het eigenlijk zonde om niet te delen. Zoveel emotie er ook in. Moest weer huilen toen ik het topic aan het typen was, zat toch nog wat hoger dan ik had verwacht. :o

[ITP] Gibbie op haar kwetsbaarst, kliniek opname en operatie

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:46

Hoe gaat het met iedereen.
Ik heb vandaag weer eens een foto gemaakt. Hij knapt mooi op, rijden gaat ook steeds beter en we hebben gisteren voor eerst gelongeerd aan de dubbele lijnen, na eerst rondrazend heel fijn afgesloten. Afbeelding
Afbeelding

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 19:15

Hij ziet er goed uit Chess!

Hoe gaat het nu met hem? En met jouw paard Linda?

Gibbie mocht hier vandaag voor het eerst de wei op, en dat is altijd spektakel! :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij vond ze het wel leuk :=

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:56

Heerlijk! Wij staan al weer een week inmiddels. Afbeelding
Echt genieten! Het gaat erg goed met hem. We zijn lekker aan het rijden en hij gaat nu 1 keer per week in de aqua om zijn bovenlijn te helpen en sterker te worden.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:26

Wat fijn dat het bij jullie zo voorspoedig gaat :D
En lekker op de wei... oh wat heeeerlijk!!!

Hier weet ik niet hoe het gaat... de wonden groeien langzaam dicht, ik denk dat ik over een week of misschien 2, niet meer kan spoelen. Dan kunnen we terug voor een controle. Helaas heb ik het idee dat er nog steeds pus uit komt af en toe, dus de infectie zal nog niet volledig zijn verdwenen vrees ik... :n Ik kan alleen maar hopen dat het nu in ieder geval wel de goede kant op gaat...

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 22:59

Ow wat fijn dat ze weer op het gras mogen, gibbie ziet er gelukkig uit.

Ik heb even een foto vandaag gemaakt om te vergelijken
Dit is enkele dagen na ok.
Afbeelding

En dit is vandaag
Afbeelding

Linda ik hoop echt dat het goed komt met raika, vind haar echt een leuke fjord om te zien.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:20

Nicky, netjes hoor. Hoe lang zat er tussen die foto’s ongeveer?

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt met de kliniek.... misschien ben ik iets aan de vroege kant, maar ik kon niet meer wachten :o bovendien ben ik toevallig maandag vrij dus die dag kwam goed uit, en de wonden beginnen nu echt wel te sluiten. De ene kant beter dan de andere maar oke ik ben echt mega benieuwd.... ik hoop zoooo hard op goed nieuws maandag...
Ik verwacht zeker nog niet te horen dat we alweer mogen opbouwen ofzo, maar ik hoop in ieder geval wel te horen dat de infectie duidelijk aan het afnemen is....

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:34

Linda, de foto is 22 januari gemaakt.
Spanned maandag, hopelijk krijg je goed nieuws

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:38

Jongens waar gaan al die foto's over? Het gaat over het paard van 1 iemand, niet om die van al die andere! Dan kun je beter een ander topic openen!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-20 17:44

Chesss schreef:
Heerlijk! Wij staan al weer een week inmiddels. [ [url=m/vIW4BH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt genieten! Het gaat erg goed met hem. We zijn lekker aan het rijden en hij gaat nu 1 keer per week in de aqua om zijn bovenlijn te helpen en sterker te worden.

Heerlijk!

linda2008 schreef:

Hier weet ik niet hoe het gaat... de wonden groeien langzaam dicht, ik denk dat ik over een week of misschien 2, niet meer kan spoelen. Dan kunnen we terug voor een controle. Helaas heb ik het idee dat er nog steeds pus uit komt af en toe, dus de infectie zal nog niet volledig zijn verdwenen vrees ik... :n Ik kan alleen maar hopen dat het nu in ieder geval wel de goede kant op gaat...

Ik hoop ook voor jullie dat het de goede kant op gaat, ben heel benieuwd hoe het maandag is op de kliniek en dat er in ieder geval verbetering zichtbaar is! :j

nicky_rilana schreef:

[ [url=m/LASWpb.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is vandaag
[ [url=m/xJy5vR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Linda ik hoop echt dat het goed komt met raika, vind haar echt een leuke fjord om te zien.

Ze ziet er echt goed uit zeg! Was ze niet zoveel afgevallen?
Gibbie was echt elk vetje kwijt en zo vreselijk veel bespiering! Dat magere is er nu wel af, maar die bespiering kijk ik er bijna op. :')
Maar komt ook wel, ze is al zo veranderd in bespiering. :j

Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst weer weg geweest! Ik was bang dat ze de trailer niet op wilde, omdat de laatste keer natuurlijk op de kliniek was, maar ze vloog er echt in. :=
Vervolgens was ze we gedesillusioneerd, want het werd geen bosritje, het werden nieuwe product foto’s maken voor mijn werk. :=
Ze heeft zich keurig gedragen, dus nu hopelijk snel naar het bos! :D
Zou eigenlijk van het weekend gaan, maar toen kon mijn stalgenoot toch niet, dat was wel jammer. Ik durf de eerste keer niet zo goed alleen te gaan, voor het geval er wat gebeurt. Maar het moet nu niet te lang duren, want dan slinger ik haar gewoon de trailer op en gaan we toch alleen. :o
Deden we anders ook, dus zal vast wel loslopen...

Chess en nicky_rilana, hoe omg en hoe vaak zijn jullie nu aan het rijden?
Ik doe gemiddeld 2 dagen rijden, 1 dag vrij en zo’n 40 minuten.

Paard_Fjord schreef:
Jongens waar gaan al die foto's over? Het gaat over het paard van 1 iemand, niet om die van al die andere! Dan kun je beter een ander topic openen!

Oh dat mag wel hoor! Vind het juist zo’n fijn topic geworden waarin we zulke dingen met elkaar kunnen delen. :D
Volgens mij volgt er verder ook (bijna) niemand meer, en zijn mijn updates ook niet echt meer zo interessant voor de rest. :o

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:50

Kaitlyn schreef:
Chesss schreef:
Heerlijk! Wij staan al weer een week inmiddels. [ [url=m/vIW4BH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk!

linda2008 schreef:

Ik hoop ook voor jullie dat het de goede kant op gaat, ben heel benieuwd hoe het maandag is op de kliniek en dat er in ieder geval verbetering zichtbaar is! :j

nicky_rilana schreef:

[ [url=m/LASWpb.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is vandaag
[ [url=m/xJy5vR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze ziet er echt goed uit zeg! Was ze niet zoveel afgevallen?
Gibbie was echt elk vetje kwijt en zo vreselijk veel bespiering! Dat magere is er nu wel af, maar die bespiering kijk ik er bijna op. :')
Maar komt ook wel, ze is al zo veranderd in bespiering. :j

Vorige week vrijdag zijn we voor het eerst weer weg geweest! Ik was bang dat ze de trailer niet op wilde, omdat de laatste keer natuurlijk op de kliniek was, maar ze vloog er echt in. :=
Vervolgens was ze we gedesillusioneerd, want het werd geen bosritje, het werden nieuwe product foto’s maken voor mijn werk. :=
Ze heeft zich keurig gedragen, dus nu hopelijk snel naar het bos! :D
Zou eigenlijk van het weekend gaan, maar toen kon mijn stalgenoot toch niet, dat was wel jammer. Ik durf de eerste keer niet zo goed alleen te gaan, voor het geval er wat gebeurt. Maar het moet nu niet te lang duren, want dan slinger ik haar gewoon de trailer op en gaan we toch alleen. :o
Deden we anders ook, dus zal vast wel loslopen...

Chess en nicky_rilana, hoe omg en hoe vaak zijn jullie nu aan het rijden?
Ik doe gemiddeld 2 dagen rijden, 1 dag vrij en zo’n 40 minuten.

Paard_Fjord schreef:

Oh dat mag wel hoor! Vind het juist zo’n fijn topic geworden waarin we zulke dingen met elkaar kunnen delen. :D
Volgens mij volgt er verder ook (bijna) niemand meer, en zijn mijn updates ook niet echt meer zo interessant voor de rest. :o

Oke, niks gezegt...

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:17

Paard_Fjord schreef:

Vind het ook een beetje vreemd om zo binnen te vallen met zo’n opmerking... als je het topic had doorgelezen had je gelezen dat wij netjes hebben gevraagd of we mee mochten praten over onze eigen gevallen en zo is dit een heel informatief topic geworden. Fijn toch?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:43

Ik vond dat de mijne er vooral slecht in zijn haren stond. Toen hij op de kliniek stond. Gelukkig is hij niet veel spieren kwijt. Een beetje op zijn rug en kont vooral.

Ik rij ook 2 dagen 1 dag vrij, een van die dag dat ik hem rij rij ik niet echt maar doe ik galop training op een wei. Dit zodat hij wat meer omhoog moet springen door het gras. Als ik bak werk doe dan rij ik niet zo lang. 40 min haal ik zeker niet. En ik wissel mijn trainen af, soms meer galop soms meer draf. Maar dat is maar net waar ik en hij zin in hebben. Ook probeer ik met enige regelmaat buiten te rijden. Dit gaat wel over een langere rit. Ik heb wel het idee dat mijn paard weer redelijk het zelfde is als voor de operatie. Hoe is dat bij gibbie?

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:24

Ik volg nog altijd voor de updates. Ook voor het nieuws van anderen, je raakt toch betrokken via de berichtjes in dit topic. Fijn dat het met Gibbie zo goed gaat, zelfs op de trailer al weggeweest.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:58

Hier ook nog steeds een trouwe volger hoor! Ooit was er een centraal topic over koliekoperaties, maar dat was al zo lang niet meer gebruikt, dat het fijn is om nu weer ervaringen te delen en gelukkig vindt Kaitlyn dat juist ook prettig.

Kaitlyn, wat fijn dat ze zo de trailer weer op gaat. Dat was met Lou ook hoor, die had er ook geen trauma aan overgehouden gelukkig.
Veel plezier als je weer naar het bos gaat, ik zelf vind dat toch het leukste rijden.

Linda, spannend hoor, veel succes maandag en hopelijk is de ontsteking toch behoorlijk ingedimd door al het spoelen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 15:56

linda2008 schreef:
Paard_Fjord schreef:

Vind het ook een beetje vreemd om zo binnen te vallen met zo’n opmerking... als je het topic had doorgelezen had je gelezen dat wij netjes hebben gevraagd of we mee mochten praten over onze eigen gevallen en zo is dit een heel informatief topic geworden. Fijn toch?

Zal wel aan de 25 nuttige berichten moeten komen om verder te kunnen op Bokt. :o

nicky_rilana schreef:
Ik vond dat de mijne er vooral slecht in zijn haren stond. Toen hij op de kliniek stond. Gelukkig is hij niet veel spieren kwijt. Een beetje op zijn rug en kont vooral.

Ik rij ook 2 dagen 1 dag vrij, een van die dag dat ik hem rij rij ik niet echt maar doe ik galop training op een wei. Dit zodat hij wat meer omhoog moet springen door het gras. Als ik bak werk doe dan rij ik niet zo lang. 40 min haal ik zeker niet. En ik wissel mijn trainen af, soms meer galop soms meer draf. Maar dat is maar net waar ik en hij zin in hebben. Ook probeer ik met enige regelmaat buiten te rijden. Dit gaat wel over een langere rit. Ik heb wel het idee dat mijn paard weer redelijk het zelfde is als voor de operatie. Hoe is dat bij gibbie?

Dat scheelt inderdaad. Gibbie is nu ook pas echt aan het door verharen, dat heeft langer geduurd dan ik gewend ben, maar is ook niet zo gek natuurlijk.

Trainen wissel ik hier ook af, maar we nemen wel alles mee. Zijgangen, verruimen, vertragen, achterwaarts, wisseltje in galop. Hoe lang rijd je als je buiten rijdt?

Gibbie is volgens mij ook weer echt hetzelfde als voorheen, kan zich ook weer net zo druk maken als ze haar zin niet krijgt. (jammer weer :Y) :') ) Alleen af en toe lijkt ze nog wel moe, maar dan is het lekker tutten of even lichtjes trutten onder het zadel. Chirurg had al gewaarschuwd dat ze best een poos last kunnen hebben van de narcose, maar soms vind ik het moeilijk peilen of ze moe is daarvan, of van (vr)eten en rennen op de wei, of dat ze gewoon niet zoveel zin heeft om iets te doen. Pas dacht ik namelijk dat ze heel erg moe was, tot iemand balken pakte voor zichzelf. Ze moest en zou toch ook over die balken heen gaan. :')

Van de week heeft een stalgenootje haar uitgestapt. Ik durfde het nog niet aan om er iemand anders op te zetten, maar ze had net daarvoor te horen gekregen dat haar paard was afgekeurd en opgehaald zou worden door de verzekering. Zó verdrietig, meisje is 17 jaar en had zo'n behoefte aan iets "leuks", dat ik vroeg of ze Gibbie wilde uitstappen. Gibbie ook superbraaf gelukkig, en het meisje even een lach op haar gezicht. <3

Cerosa schreef:
Ik volg nog altijd voor de updates. Ook voor het nieuws van anderen, je raakt toch betrokken via de berichtjes in dit topic. Fijn dat het met Gibbie zo goed gaat, zelfs op de trailer al weggeweest.

Jet schreef:
Hier ook nog steeds een trouwe volger hoor! Ooit was er een centraal topic over koliekoperaties, maar dat was al zo lang niet meer gebruikt, dat het fijn is om nu weer ervaringen te delen en gelukkig vindt Kaitlyn dat juist ook prettig.

Kaitlyn, wat fijn dat ze zo de trailer weer op gaat. Dat was met Lou ook hoor, die had er ook geen trauma aan overgehouden gelukkig.
Veel plezier als je weer naar het bos gaat, ik zelf vind dat toch het leukste rijden.

Linda, spannend hoor, veel succes maandag en hopelijk is de ontsteking toch behoorlijk ingedimd door al het spoelen.

Wat leuk dat we toch nog een paar volgers hebben in dit topic. :D

Ik heb woensdag Gibbie voor het eerst aan de longeerlijn gehad. Ik wilde eigenlijk even rijden, maar het paard van mijn stalgenootje was net opgehaald en ik was er gewoon naar van. Hoe hij ook achterom bleef kijken terwijl de trailer wegreed. ;(
Toen maar besloten het longeren eens te proberen, maar volgens mij levert dat ook geen problemen meer op. De boerderij aan de overkant zette de kliko aan de weg; dat was natuurlijk een mooie reden om even helemaal uit je plaat te gaan. :+