Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harbourlight schreef:Mijn onderlappen zijn vanmiddag binnen gekomen. Onze hond ligt er al heerlijk op te slapen. Vanavond ga ik het zelf proberen, ik ben heel benieuwd!
xyzutu2 schreef:Ik weet even niet meer of het nou hier gevraagd werd of in het dekentopic, maar iemand vroeg of de Rambo ionic onderdekens nou echt werkten. Aangezien Rio toch een 100 grams onderdeken nodig had heb ik een ionic versie gekocht en een paar keer omgehad, maar omdat hij overdags ook 1 a 2 uur BOT/Fedimax spullen op heeft kon ik niet zeggen of de ionic nou ook echt iets deed. Wel dus.![]()
Rio had al een week weer twee verdikkingen langs zijn lendenen met toch weer wat hardere spieren. Niets dramatisch, slechts 1 platte hand groot aan elke kant, maar ik werd er toch niet blij van, vooral omdat ze wel vrij hard waren. Vannacht heb ik hem dus de ionic onderdeken opgedaan en toen ik die er net weer onderuit haalde waren zijn spieren links en rechts van de lendenen veel vlakker en vooral ook zachter. Ik denk nog 10-20% van wat ze gisteravond waren. Dus ook negatieve ionen werken dus blijkbaar echt.
Ze zijn er trouwens in 2 versies; de ionic sheet (zou maar 1 laag stof zijn?) en de ionic liner die 100 grams gevoerd is.
Het ligt ook niet alleen aan de fysieke warmte van 100gr vulling erbij, want met een gewone 250gr liner bleven de bulten wel even hard. Apart spul, die ionic stipjes.