Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DPTomboy schreef:Het gaat inderdaad om Tomboy.
Gastri comp klinkt goed, ik vraag me alleen af of ik daar het best mee kan beginnen of eerst een omeprazol kuurtje (regulier) en daarna dat afbouwen en overgaan op Gastri comp.
Jannepauli schreef:DPTomboy schreef:Het gaat inderdaad om Tomboy.
Gastri comp klinkt goed, ik vraag me alleen af of ik daar het best mee kan beginnen of eerst een omeprazol kuurtje (regulier) en daarna dat afbouwen en overgaan op Gastri comp.
Er bestaat een goed en vooral goedkoper alternatief voor Omeprazole; zie hier: http://www.purepaardenvoeding.nl/producten/ -- rechts onderaan, van Abler.
singasong schreef:Pien, wat heb je gegeven in de tijd van de Lym?
JP, eigenaresse kan zelf heel goed beslissen waar ze mee gaat behandelen.
Het zou fijn zijn als je het hier bij alternatieve geneeswijzen zou kunnen houden en niet steeds afdwalen naar regulier.
Daar gaat dit topic niet over.
singasong schreef:De post voordat ging al over reguliere medicatie. Dus ging het al de verkeerde richting op.
Een link neerzetten naar een 'alternatief' regulier medicijn heeft niets met alternatieve geneeswijzen te maken.
singasong schreef:Pien, wat heb je gegeven in de tijd van de Lym?
Zwerte schreef:singasong schreef:De post voordat ging al over reguliere medicatie. Dus ging het al de verkeerde richting op.
Een link neerzetten naar een 'alternatief' regulier medicijn heeft niets met alternatieve geneeswijzen te maken.
Verkeerde richting? De persoon zelf twijfelt tussen omeprazol en gastricomp. Volgens jou mogen we dan alleen maar in gaan op de gastricomp omdat dit over alternatief gaat? Er is niks mis met aangeven dat er een goedkope, reguliere oplossing bestaat. Kan je juist een goede afweging maken waar je voor kiest want de prijs van het nederlandse middel is het grootste probleem daarbij. Haal dat probleem weg en je kan veel objectiever een keus maken, gebaseerd op het product ipv de prijs. Ik begrijp gewoon echt niet wat jouw probleem daarmee is. Alternatief en regulier vissen in gedeeltelijk dezelfde vijver dus die zijn niet altijd zo makkelijk te scheiden. Dit topic is toch ook juist bedoeld om alternatief in een positief daglicht te zetten en dat bereik je echt niet door regulier af te schieten en te negeren. Samenwerking is de sleutel imo.
singasong schreef:Dit topic gaat niet over regulier/ alternatief. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? In die zin dus ook geen discussie topic.