Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EquiPhoto schreef:Heeft iemand ervaring met het breder maken van de boeg van de RSIH? De deken schuurt echt bij de schouders en de boeg van mijn haflinger...
M_hartje_M schreef:ongelofelijk, mijn merrie die al meer dan 5 jaar last heeft van zomer eczeem heeft nog geen enkele keer geschuurd. haal er wel af en toe wat losse haartjes uit als ik met een borstel door de manen en staart ga maar geen schuurplekken etc !
zonder middelen en deken...
Breghje schreef:EquiPhoto schreef:Heeft iemand ervaring met het breder maken van de boeg van de RSIH? De deken schuurt echt bij de schouders en de boeg van mijn haflinger...
Dat had de mijne ook, die bleek domweg te smal te zijn voor haar. Ik heb toen van die QHP dekens gekocht maar dat wordt hem ook niet, ik ga dit jaar áls ze evt gaat jeuken een maat groter kopen en dan desnoods maar inkorten. Verbreden heb ik ook aan gedacht toen, maar omdat de sluitingen in een V vorm zitten zou dat kunnen gaan trekken dacht ik dus maar niet gedaan.
Breghje schreef:tamary schreef:Wat voer je verder?
Nu een handje Marstall Excem en anderhalve kg per dag Equiral Stud, normaal is dat net geen kilo. En uiteraard hooi.
M_hartje_M schreef:ongelofelijk, mijn merrie die al meer dan 5 jaar last heeft van zomer eczeem heeft nog geen enkele keer geschuurd. haal er wel af en toe wat losse haartjes uit als ik met een borstel door de manen en staart ga maar geen schuurplekken etc !
zonder middelen en deken...
Patty14 schreef:Oke, dan stop ik daar eerst is mee!
Hij is verhuist van stal dus daarom staat hij nou in een paddock, maar hij werd idd wel erg dik van het gras.
tamary schreef:Breghje schreef:Nu een handje Marstall Excem en anderhalve kg per dag Equiral Stud, normaal is dat net geen kilo. En uiteraard hooi.
Stud is onderhoudsbrok als ik me goed herinner. Gezien je problemen met bespiering vraag ik me af of hij genoeg eiwit binnen krijgt om die spieren uit op te bouwen. Zonder dat heeft een supplement geen zin.
ellepel schreef:haha,weet je wat ik zou doen?
dat paard wat aanvalt de deken op doen zodat har geur er aan zit.
denk dat het probleem dan wel opgelost is.![]()
![]()
valt best te proberen
Breghje schreef:EquiPhoto schreef:Heeft iemand ervaring met het breder maken van de boeg van de RSIH? De deken schuurt echt bij de schouders en de boeg van mijn haflinger...
Dat had de mijne ook, die bleek domweg te smal te zijn voor haar. Ik heb toen van die QHP dekens gekocht maar dat wordt hem ook niet, ik ga dit jaar áls ze evt gaat jeuken een maat groter kopen en dan desnoods maar inkorten. Verbreden heb ik ook aan gedacht toen, maar omdat de sluitingen in een V vorm zitten zou dat kunnen gaan trekken dacht ik dus maar niet gedaan.