Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
damian23 schreef:Fargo, dat heeft weer even tijd nodig. Zoiets moet even een plekje krijgen. Ik heb dat ook als Cil weer koliek heeft gehad. Dan slaap ik gewoon een tijdje slecht.
damian23 schreef:Bij Agradi kan je hem bestellen. Ik kreeg bericht dat de colonflora niet meer leverbaar was en of ik dan de Darmcondion wilde hebben. Ik hoopte ook op een opvolger.
Primeval TopPharm DarmCondition
Een kuur met de gunstige darmbacteriën (probiotica) helpt het natuurlijk evenwicht in de darmen te behouden. TopPharm DarmConditioner is een uitgekiende formule van verschillende goede bacteriestammen. Het helpt de darmflora op te bouwen. Verder bevat het product ook FOS (fructo-oligosacchariden). FOS is een prebiotica dat de groei van gunstige bacteriën stimuleert.
Samenstelling:
Bifidobacterium lactis (2x), Enterococcus faecium, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus paracasei, Lactobacillus plantarum, Lactobacillus salivarius, Lactococcus lactis in een basis van FOS (fructo-oligosacchariden).
Gebruik:
De onderhoudsdosering TopPharm DarmConditioner voor paarden is 2 theelepels (5 gram) granulaat per dag. In geval van voerverandering, diarree en koliekgevoelige paarden kunt u de dosering verdubbelen (2x daags 2 theelepels). Strooi het granulaat boven op het voer.
Gewicht: 50 gram (= minimaal 25 dagdoseringen)
Verkoopprijs: €19,95