Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
140509 schreef:Nee maar die wil ik er voorlopig niet opzetten omdat ze te mager is
als ze wat dikker is zal ik ze erop zetten
140509 schreef:Nee maar die wil ik er voorlopig niet opzetten omdat ze te mager is
als ze wat dikker is zal ik ze erop zetten
yvonnedv schreef:matasja schreef:wel vraag ik me een klein beetje af of ze wel pijnvrij is, dit door de uitdrukkingloze en triest blik in haar ogen. kan een momentopname zijn natuurlijk.
Dat en het feit dat ze schraal blijft.
Ik zou dit paard een tijdje op pijnstillers zetten en dan goed in de gaten houden of er verandering plaatsvind om zo te bepalen of ze pijn heeft.
Ook wat betreft het kijken of er nog een manier zou kunnen zijn om je paard te trainen om te kijken of ze daardoor verbetert en sterker wordt..Ik kan mee voorstellen dat je niet tig klinieken wilt bezoeken,dat zou ik zelf ook niet doen en het is maar de vraag of dat echt iets toevoegt..Ik zou contact opnemen met iemand die je goed kan begeleiden wbt rechtrichten en het sterker maken van de rug bijvoorbeeld iemand die werkt als Marijke de jong en tegelijkertijd een goede chiropractor haar rug laten behandelen..Helaas doe je er echt niets aan om een oplossing te vinden en dat vind ik en waarschijnlijk vele met mij zeer jammer