lag vanmorgen alweer een laagje ijs op de auto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:vorig jaar was het om deze tijd ook al 25 graden...nu vriest het nog.
lag vanmorgen alweer een laagje ijs op de auto
Sonja_vR schreef:Indi, ze gaat eind van de week pas onder dek
er moeten eerst nog een paar dingetjes gebeuren aan de omheining anders ben ik bang dat de eken binnen een dag in tien stukken ligt...
dus tot die tijd ben ik me suf aan het smeren, sprayen en laat ik ook het hek naar de paddock met inloopstal open zodat ze kan gaan schuilen voor de muggen
tis heel even verre van ideaal ...maar ja, zit weinig anders op
Marije_jiplover schreef:Let er even op dat dit géén HK topic is, maar een centraal informatie-topic. Berichten over vroeg op je werk zijn, etc, zijn hier dus offtopic en om die reden verwijderd
chipieke schreef:wat doen de mensen wiens paard met nog andere paarden op de wei staan? Smeren jullie of doen jullie toch een deken op?
Heb zo'n schrik dat de andere paarden Zyta haar deken volledig stuk gaan bijten... Het is niet goedkoop e.
chipieke schreef:wat doen de mensen wiens paard met nog andere paarden op de wei staan? Smeren jullie of doen jullie toch een deken op?
Heb zo'n schrik dat de andere paarden Zyta haar deken volledig stuk gaan bijten... Het is niet goedkoop e.
chipieke schreef:Die van mij staat al jaren met een merrie die zeer ernstig eczeem heeft, en nu sinds vorig jaar met nog een eczemer erbij. Ze staan met deken en nooit van die van elkaar gemoldwat doen de mensen wiens paard met nog andere paarden op de wei staan? Smeren jullie of doen jullie toch een deken op?