Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardje87 schreef:Hoi allemaal.
Ik had al eerder een bericht geplaatst dat mijn haflinger van 22 jaar PPID heeft. Zijn waarde op dit moment is 92,4. Nu hoor ik van de ene kant, begin met 1/8 en dan langzaam verhogen maar van andere hoor ik juist om er uberhaupt niet aan te beginnen ivm de mogelijke heftige bijwerkingen.
Naast dat hij lastiger door zijn wintervacht heen komt heeft hij geen enkele soorten klachten en is hij de altijd vrolijke pony die hij altijd al is geweest.
Wat raden jullie aan? Omdat ik van zoveel kanten zulke verschillende dingen hoor zie ik door de bomen het bos niet meer.
marga1 schreef:paardje87 schreef:Hoi allemaal.
Ik had al eerder een bericht geplaatst dat mijn haflinger van 22 jaar PPID heeft. Zijn waarde op dit moment is 92,4. Nu hoor ik van de ene kant, begin met 1/8 en dan langzaam verhogen maar van andere hoor ik juist om er uberhaupt niet aan te beginnen ivm de mogelijke heftige bijwerkingen.
Naast dat hij lastiger door zijn wintervacht heen komt heeft hij geen enkele soorten klachten en is hij de altijd vrolijke pony die hij altijd al is geweest.
Wat raden jullie aan? Omdat ik van zoveel kanten zulke verschillende dingen hoor zie ik door de bomen het bos niet meer.
Probeer dan eerst met monnikspeper dit schijnt niet samen te kunnen met het medicijn.
Hiermee is mijn shet die tegen ppid aan zit dit jaar goed door zijn vacht gekomen.
Pandora2 schreef:Ik heb ook nooit Hypobalance gegeven, dus kan ik je ook niet mee helpen.
Heb wel een jaar CushCare X van Dodson&Horrell gegeven voor ik aan de pillen begon. Dat is ook met monnikspeper en hielp idd goed voor de vacht. Was wel van korte duur.
Mariadistel en prascend kun je beter niet samengeven, maar over monnikspeper had ik dat nog niet gehoord.
tine10 schreef:Bovendien is het onverstandig om in het najaar te testen, dan zijn er vaak valspositieve uitslagen. Beter dan nu testen.