Connie76 schreef:Chantal_1978 schreef:Ik verdenk de pony van mijn dochter ook van maagzweren.
Staken onder het zadel. Sinds kort ook “happen” richting de buik/singel onder het zadel, zowel links als rechts, staart zwiepen, narrig bij aanraking.
Hebben jullie allemaal gastroscopie laten doen? Ik vind het zelf een naar onderzoek icm het vasten.
Tegelijk wil ik ook niet lukraak beginnen met medicatie.
Zijn er verschillen tussen UlcerGold, GastroGard en Pepticure?
Pepticure ken ik zelf niet. Ulcergold en Gastrogard zijn hetzelfde. Gastrogard is wat duurder en moet met recept. Ulcergold heb ik zelf online besteld. In 2019 heeft hij het voor het eerst gehad en bewust niet voor een scopie gekozen Ivm stress en vasten. De arts had zelf aangeraden met Ulcergold te starten en bij verbetering weet je dat dat het is. Hielp heel erg snel. Die van ons heeft een ingetrokken buik, afvallen, reageert erg als je zijn buik aanraakt en hij is sloom.
Die van ons vindt het echt niet fijn aangeraakt te worden. Eerst werd gedacht aan lastig karakter maar mijn onderbuikgevoel zegt me gewoon wat anders. En al lezende over maagzweren vallen puzzelstukjes op hun plek. En hij is inderdaad flegmatiek