Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mosh schreef:@ Jessix, was geen reactie op jou hoor
Tijdens het opbouwen heb ik wel degelijk een stap terug gedaan. En we zijn er nog niet, dus ik train ook nog niet zoals voor de Pascend. Als dat niet meer komt dan is het oké. Ik heb nog 2 andere paarden te rijden en Chico hoeft zich niet meer te bewijzen. Als hij niet wil dan zal ik de laatste zijn die hem dwingt. Ben namelijk nogal een softie qua rijden. Zal eerder te voorzichtig zijn dan doorjekkeren..
Maargoed, ben gisteren met hem naar het Amsterdamse Bos geweest en dat vond hij helemaal geweldig. In de bloei van zijn leven...Hij ging nog dribbelend naar de trailer. Moet ik hem dat dan ook maar afnemen?![]()
@ lifeforce, jeetje wat een extreem verhaal zeg! Ik hoop dat je maatje opknapt! Hoe oud is hij? Heftig dat er dan plotseling zoiets opspeelt dat de situatie helemaal anders maakt..
MaricoGraphy schreef:nuja zolang de vacht niet krult zit het wel goed denk ik? Wordt elk jaar bloed afgenomen 2x per jaar en bij Astra dus al 3x omdat ik dat aanraadde omdat hij wat futloos was. (bloedarmoede dus)
Vind alleen de huid boven de ogen wat dik. (bij beide paarden)
Fjord zit idd nog energie in. Mag niet vmet astra weg of hij rent al roepend door de wei.
MaricoGraphy schreef:Ohja 2 maanden terug is bloed getrokken geweest bij de haflinger, enige wat de DA vond was bloedarmoede.
Had hij in 2012 en 2007 ook last van. In de uitslag van 2013 stonden er sterretjes maar waren de waarde nog niet laag genoeg om van bloedarmoede te spreken.
IMJ schreef:Dank meiden!
Elke dag passeren alle emoties de revue wel een keer.
Zo idioot, het ene moment zijn we zo gelukkig met de komst van onze dochter straks, en aan de andere kant is de stilte zonder onze grote vriendjes vreselijk overheersend.
Maar zo is het leven hè?
Wat ben in dankbaar dat ze in mijn leven geweest zijn!
Gelukkig ben ik de laatste tijd geen nare berichten van jullie tegengekomen!
Edit: Ik zocht naar berichten van superroos..Want die had ik al even niet gezien.
Gecondoleerd meis.. Soms is het gewoon echt genoeg geweest...