Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Ik ga deze week ontwormen. Dus ik ben heel benieuwd of ik dan meer jeuk zie
jobamara schreef:Zou even je veearts bellen, na 3 dgn zou het toch wel moeten werken vlgs mij
Kayleigh327 schreef:Hier nu ook regendeken op ipv eczeemdeken, nog steeds erg veel jeuk...
Zit nu 3 dagen aan de prednison. Iemand enig idee wanneer de jeuk minder moet worden met dit spul?
Als het niet werkt heeft ze namelijk waarschijnlijk geen zomereczeem...
MoniekV schreef:Kayleigh327 schreef:Hier nu ook regendeken op ipv eczeemdeken, nog steeds erg veel jeuk...
Zit nu 3 dagen aan de prednison. Iemand enig idee wanneer de jeuk minder moet worden met dit spul?
Als het niet werkt heeft ze namelijk waarschijnlijk geen zomereczeem...
Geef je alleen de poeder of heeft je paard ook een spuit in het bloed gehad? Prednison werkt normaal vrij snel.
Kayleigh327 schreef:MoniekV schreef:
Geef je alleen de poeder of heeft je paard ook een spuit in het bloed gehad? Prednison werkt normaal vrij snel.
Nee ze heeft alleen de poeder, geen spuit gehad! Hier heeft het ook al een aantal keer gevroren snachts en is overdag ver onder de 10 graden. Dacht dat het nu echt wel over zou zijn.
En ze heeft nog steeds dikke bulten op haar schouders.
MoniekV schreef:Geef je alleen de poeder of heeft je paard ook een spuit in het bloed gehad? Prednison werkt normaal vrij snel.
MoniekV schreef:Wat heb je verder allemaal al geprobeerd?