Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Ja dat hoop ik ook..... "blij" dat mijn haygain in oktober al stuk ging, haygain nl heeft mij toen super snel geholpen. En ik weet nu wat beter om zelf een element te kunnen vervangen indien nodig (hopelijk nog jaren niet nodig).
Super zonde dit, want het is een uniek bedrijf met unieke en goede producten...
neetoch schreef:Ik heb zelf astma en idd mijn eigen ervaring met prednisolon is dat als de eerste kuur niet werkt, de volgende dat ook niet meer doet. Ik vind het stiekem wel wereld spul door de energieboost die ik er van krijg (omdat je dan na dagen zo benauwd zijn en niet eens meer kunnen slapen of liggen dat wel kan gebruiken).
Oh serieus? Ik lees nu dat ze humane inhalators gebruiken , salbutamol heb ik zelf op voorraad.
Maar is dat dan niet meer voor het vervolg zeg maar? Als het hoesten over is? Want ik heb begrepen dat het nu een actieve ontsteking is? Heb ik dat goed begrepen?
tantesam schreef:In mijn zoektocht naar een goed management voor mijn astma patient, had ik gekozen voor voordroog met een hele mooie analyse, zodat dit onbeperkt gegeven kan worden. Eerst de kleine baaltjes geprobeerd en nu een grote gekocht. Nu herinner ik me waarom ik ooit gestopt was met dat voordroog, altijd schimmel! Kleine plekjes schimmel in deze baal. Hoe is jullie ervaring mbt schimmel en verpakt hooi? Tips omg West Brabant voor goed voordroog? Ik overweeg toch maar te gaan stomen....