Maar heb ze altijd heel los, anders schuren ze bij tuthola.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tienn schreef:Annetje schreef:Ik dacht Imperial Riding, vond het al zo'n gekke zin
Dat dacht ik ook hoor![]()
Ik heb mijn deken vandaag gepast en op gedaan.
Wat een gedoe om dat ding op maat te maken met alle klitteband en riepjes en weet ik het allemaal... MAAR! hij zit en hij past.
Jinthe leek er niet zo blij mee maar dat kwam vooral door die beenriemen, Jinthe heeft nog nooit echt een deken op gehad dus dat was/is ff wennen.
Hier zat hij net op en moest ik alles nog even op maat maken en naar beneden trekken / recht trekken, maar even voor het idee.
Hoe strak doen jullie die beenriemen (achter?) ik heb ze nu niet zo strak maar dan blijft het wel een beetje open (zoals op de foto dus, maar ben bang om ze te strak te doen ?? )
Ben vooral blij met die uierflap, die sluit echt mooi aan gelukkig
tinkergirl89 schreef:Valt het jullie ook zo op dat ondanks dat het seizoen nog goed en wel moet beginnen,
de verschijnselen al extreem zijn?
Mijn merrie staat nu sinds ze weer thuis is van de winterstalling in de eczeemdeken, idd om tegen te gaan dat ze begint met schuren...
Heb nu de QHP deken in het blauw. Wel ff knal, maar houdt de vliegen ook beter op afstand...
tinkergirl89 schreef:Valt het jullie ook zo op dat ondanks dat het seizoen nog goed en wel moet beginnen,
Mijn merrie staat nu sinds ze weer thuis is van de winterstalling in de eczeemdeken, idd om tegen te gaan dat ze begint met schuren...
Heb nu de QHP deken in het blauw. Wel ff knal, maar houdt de vliegen ook beter op afstand...
Tienn schreef:Het is een Fly Free deken.
Deze is het :
http://www.fly-free.nl/site/index.php?p ... &Itemid=33
Hier staat alle informatie over de deken:
http://www.fly-free.nl/site/index.php?o ... e&Itemid=1
De stof voelt sowieso al erg sterk, en blijft heel erg goed liggen.