Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:lap, die van mij heeft bloeddruppeltjes onderaan haar buik staan...
Is dat ook een teken van aankomende eczeem?
Heb hier nog geen ervaring mee
ikenindi schreef:van t verharen? of echt van eczeem al. dan zou ik als ik jou was een keer met iets jeukstillends behandelen...
ikenindi schreef:maar dat is als ik me niet vergis inwendig toch?
Sodeletuut schreef:ikenindi schreef:van t verharen? of echt van eczeem al. dan zou ik als ik jou was een keer met iets jeukstillends behandelen...
naja ze zit aldoor te trappen naar dingen en te zwiepen met haar staart, dus het zal wel niet van het verharen komen..
En ze krijgt al: 'Puur culico'.
Sodeletuut schreef:ikenindi schreef:maar dat is als ik me niet vergis inwendig toch?
Jah. En ik heb ook wel vliegenspray.. maar wat had jij in gedachten dan?
ikenindi schreef:Sodeletuut schreef:Jah. En ik heb ook wel vliegenspray.. maar wat had jij in gedachten dan?
een keer wassen? met die speciale antijeuk shampoo...
en over halsterr... je hebt ook weidehalsters. even zoekfunctie gebruiken hier op bokt, want er is iemand die ze verkoopt (nieuw)
Mausie schreef:Zijn jullie eczemers ook zo overgevoelig voor muggenbeten? De mijne had gisteren een hele bobbelige buik (net voor haar uier). Dit wijst toch volgens mij op een allergische reactie op muggenbeten. Heb haar ingesmeerd met jeuk verzachtende zalf. Ik heb nog even geduld met eczeem-deken maar zal niet al te lang meer kunnen wachten vrees ik.