Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Soms moet ze gaan liggen voor ze eten krijgt, maar deze keer lag ze al te pitten in de paddock en blijkbaar vond ze opstaan te vermoeiend (stel je voor dat je baas dan alsnof weer het lig commando geeft)
Ik geef nu een beetje Safe & Sound. Maar ik wil eigenlijk een complete vitamine korrel, zodat ze genoeg vitamines binnen krijgt. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer welke daarvan goed zou zijn voor een pony met jeuk.
Tancreda4 schreef:Soms moet ze gaan liggen voor ze eten krijgt, maar deze keer lag ze al te pitten in de paddock en blijkbaar vond ze opstaan te vermoeiend (stel je voor dat je baas dan alsnof weer het lig commando geeft)
Ik geef nu een beetje Safe & Sound. Maar ik wil eigenlijk een complete vitamine korrel, zodat ze genoeg vitamines binnen krijgt. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer welke daarvan goed zou zijn voor een pony met jeuk.
_KaWi_ schreef:Heb je trouwens een recente foto van haar? Ik zie in je profiel ook een stevige haf?
Wat krijgt ze kwa voeding?
eilleen333 schreef:Handen in het haar hier, en handen vol met afgeschuurde manen.
Stel, je zou dit paard nu in handen krijgen, wat zou dan je plan van aanpak zijn? Ik wil er echt iets aan doen, maar ik weet eigenlijk gewoon niet meer wat....
.