Maar wat stom zeg.
Shadow had die ene deken ook totaal gesloopt, omdat overal hengstige merries rondliepen sloegen de hormonen op hol.
Die nu op ligt blijft tot nu toe nog heel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Breghje schreef:Even ergens een soort off topic, mijn moeder belde net dat ze een soort zomerexceem had.. Die snapte eerst niet dat ik er bijna in bleef van het lachen tot ik uitlegde van Bregh. Heb haar daarna de raad gegeven zich eerst te reinigen met drainage, en daarna verschillende lotions uit te proberen. Ook de burka maar aanschaffen, dus ben benieuwd hoe ze er overmorgen uit zal zien![]()
![]()
![]()
Tienn schreef:Halen jullie de eczeemdeken er ook wel is af? (Bij bepaalde weersomstandigheden bijv)
Of laten jullie hem nu gewoon altijd om?
Breghje schreef:Even ergens een soort off topic, mijn moeder belde net dat ze een soort zomerexceem had.. Die snapte eerst niet dat ik er bijna in bleef van het lachen tot ik uitlegde van Bregh. Heb haar daarna de raad gegeven zich eerst te reinigen met drainage, en daarna verschillende lotions uit te proberen. Ook de burka maar aanschaffen, dus ben benieuwd hoe ze er overmorgen uit zal zien![]()
![]()
![]()
Annetje schreef:Ellepel, ik blijf het eng vinden dat hij dat voor elkaar kreeg. Brr... met die benen zo in de deken.
Snap ook niet hoe hij het voor elkaar krijgt.
Ik heb de deken trouwens ook altijd op.
minikatje schreef:Breghje schreef:Even ergens een soort off topic, mijn moeder belde net dat ze een soort zomerexceem had.. Die snapte eerst niet dat ik er bijna in bleef van het lachen tot ik uitlegde van Bregh. Heb haar daarna de raad gegeven zich eerst te reinigen met drainage, en daarna verschillende lotions uit te proberen. Ook de burka maar aanschaffen, dus ben benieuwd hoe ze er overmorgen uit zal zien![]()
![]()
![]()
je maakt mijn dag
Esther28 schreef:whahaha das idd wel hilarisch, doet ze ook een vliegenkap om
Annetje schreef:Ik dacht Imperial Riding, vond het al zo'n gekke zin
Annetje schreef:Tienn zo op de foto vind ik de deken wel heel mooi zitten! Ik had die elastieken bij de benen ook zo strak als jij op de foto hebt.Joepie! Mijn zadelmaker belde net op en komt maandag mijn deken ophalen en zorgt dat ik hem donderdag weer heb. Hij voelde zichzelf volgens mij ook knap stom, dus het is 'm vergeven.
Voor het geval dat doe ik er dit keer wel een briefje bij met wat er moet gebeurenAls je niets opschrijft, dan is het ook lastig te onthouden natuurlijk. Zeker als je het druk hebt.