en staart is ook mooi dik ->

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke20 schreef:hej mensen ik zou jullie op de hoogte houden. ik was het die met voeding het probeerde op te lossen.
nou is het afgelopen dagen best mugjes en schuur weer geweest. mn paard heeft nog niet geschuurd en ook geen poging gedaan tot of erge jeuk.
mn pony heeft al wel geschuurd maar die heeft paar weken geleden een antibiotica kuur gehad dus moet alles nog even tot rust komen. bij mn fries werkt het tot nu toe dus wel.
Amy77 schreef:Nou, hier de deken sinds eergisteren ook weer om..heb Glóa sinds eind augustus vorig jaar, waar ze van de kust afkomt. Daar geen tekenen van exceem, maar einde van seizoen bij mij wel helaas. Ben nu in de probeerfase en tot mijn verschrikking ontdekte ik allemaal kale plekken op haar hoofd, neusbrug en onder haar maantop. Rest is nog erg rustig gelukkig, maar ben bang voor wat komen gaat...ze staat haar benen nl flink te jeuken ook en te trappen, ondanks haar deken. Ik hoop dat het door het verharen komt, want ze is vreselijk in de rui. Hoofd ingesmeerd met groene leem en vanmiddag maar eens sudocreme, uiercreme, klitwortel ed inkopen.
ikenindi schreef:weet er iemand welke waardes hoger of juist lager zijn bij lab uitslag van het bloed als ze ze hebben?
ikenindi schreef:oke, jaik krijg nl als t goed is de bloeduitslag thuis gestuurd. de da had andere waardes die te hoog waren, maar ik dacht: wie weet kan ik er zelf iets uit halen?
Musetta schreef:Hoe breng je klitwortel precies aan? Ik had verwacht dat het een spraybus ging zijn, maar het is een heel vloeibare lotion die je - bij een paard toch - misschien best met een keukendoek ofzo inwrijft?
Musetta schreef:Hoe breng je klitwortel precies aan? Ik had verwacht dat het een spraybus ging zijn, maar het is een heel vloeibare lotion die je - bij een paard toch - misschien best met een keukendoek ofzo inwrijft?