Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tine10 schreef:Ben ook benieuwd naar de verhuizing.
Amerigo eet nog steeds heel weinig, dus geef hem nog steeds krachtvoer bij, omdat hij zijn ruwvoer laat staan. Maar verder oogt hij goed. Vannacht voor het eerst ook maar weer gewoon buiten bij zijn vriendjes.
Pandora2 schreef:Wat een mooie plek !![]()
Ik denk dat hij meer dan tevreden is
Pandora2 schreef:Ik meen mij te herinneren dat monnikspeper en prascend goed te combineren zijn.
Het is oppassen met Mariadistel dacht ik omdat dit de stofwisseling versnelt en de prascend dan mogelijks niet zo goed verwerkt wordt.
Geeft hier iemand voer van Marstall ?
casperzazoe schreef:Pandora2 schreef:Ik meen mij te herinneren dat monnikspeper en prascend goed te combineren zijn.
Het is oppassen met Mariadistel dacht ik omdat dit de stofwisseling versnelt en de prascend dan mogelijks niet zo goed verwerkt wordt.
Geeft hier iemand voer van Marstall ?
Ik geef de senioren musli van Marstall. Is een moeilijke eter maar dit vind hij erg lekker. Suiker en zetmeel staat niet op de verpakking en kun je ook niet online vinden, dus die zal wel hoog zitten. Is voor mij de afweging die ik heb gemaakt; liever mijn paard ondersteunen met het juiste voer dan dat hij niet het juiste binnenkrijgt omdat laag in suikers icm seniorenvoer er niet is(wat hij dan ook lust)