jup! mooi aangegroeid al he? en dat in 1 winter tijd... boveop is t ook nog wel kort hoor... kun je nagaan hoe die zou zijn als ze niet zou schuren. ik hoop t ooit nog mee te mogen maken!
Helaas wel een rijfoto. Binnenkort maar even foto maken van zn bos manen. Het zit zelfs al in de knoop als het los hangt . Zit wel in vlechten dagelijks!
ja, ze waren zo vreselijk scheef. voorste pluk was superlang,dan een uitgerafeld stukje dan dan de plukjes bij zijn schoft. dus hup de schaar er in zodat het nog enigzins op lengte is trekken kan en wil ik niet,de manen zijn al zo dun dan word het nog erger vind ik
hej mensen ik zou jullie op de hoogte houden. ik was het die met voeding het probeerde op te lossen. nou is het afgelopen dagen best mugjes en schuur weer geweest. mn paard heeft nog niet geschuurd en ook geen poging gedaan tot of erge jeuk. mn pony heeft al wel geschuurd maar die heeft paar weken geleden een antibiotica kuur gehad dus moet alles nog even tot rust komen. bij mn fries werkt het tot nu toe dus wel.