Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WinBinChes schreef:Ik heb hem besteld, 1 reserve voor Esprit en 1 voor mijn paard die geen eczeem heeft, maar wel altijd van de vliegen. Zlefs geen verzendkosten
Rianne_ schreef:WinBinChes schreef:Ik heb hem besteld, 1 reserve voor Esprit en 1 voor mijn paard die geen eczeem heeft, maar wel altijd van de vliegen. Zlefs geen verzendkosten
Geen verzendkosten?Oh ik wel. Maar misschien komt het omdat je boven een bepaald bedrag zit..
Edit, ja dus: boven de 50 euro is het gratis verzending. Beter!
opisop_shop schreef:Tja, stelletje fl#kkers daar bij EJ, had een topic gestaan hier over gratis hoofdkap erbij, blijkt dus helemaal niet zo te zijn!
Heb de bestelling dus geannuleerd...
ellepel schreef:wat is de pasvorm eigenlijk van die dekens?
valt een maat ook echt als de maat zelf?
ik weet dat de pagony klein uitvalt.
ap heeft normaal 165,maar van de pagony moest hij een 175 hebben.
flettie:
nee met donkere oren zal het idd geen verbranden zijn.
dunla is een tinker toch?
absoluut dat eiwit/te vet gras daar invloed op heeft.
kelly heeft nu een veulen,heeft toch een tijd wel merriebrok gehad en kreeg flink jeuk op de hals en plekjes op de benen.
nu staat ze toch best wel schraal,krijgt maar 3x per week wat brok en de jeuk trekt al weg en de plekken ook.
dees_daan schreef:opisop_shop schreef:Tja, stelletje fl#kkers daar bij EJ, had een topic gestaan hier over gratis hoofdkap erbij, blijkt dus helemaal niet zo te zijn!
Heb de bestelling dus geannuleerd...
ehm jawel hoorik wist dit niet eens maar toen ik mijn deken kocht en hem uit de verpakking haalde zag ik dat er een kap bij in zat.. gratis dus.
Aladinnetje schreef:hoi,
aladin schuurt zijn staart kapot, hij staat op stal op de manege. aangezien het zomer is, staat hij zonder deken op stal. wat kan ik doen? ik las knoflook voeren en die probiotica? zijn dat capsules en doe je dat fijngestampt door zijn voer? moet hij overdags in de zomer een vliegendeken op op stal? of is zo'n deken beter; http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... roepID=672
muggen kunnen daar toch doorheen? ik hoorde dat knoflook niet goed is voor de rode bloedlichaampjes..
momenteel was ik om de paar dagen zijn staartwortel met water en soms met teatreeshampoo...
als iemand mij hierover een pb kan sturen graag!