Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisbeer schreef:Vandaag de uitslag binnen. 1e test eind mei was 33 pmol/l
Joris staat op 1 tablet en nu waarde 11 pmol/l
Hij weegt 437,5 kg(was in het begin echt veel zwaarder). Ik moet nog overleggen met de arts om dit te verlagen. Ik vind het wel eng. Hij staat nu overdag in de wei en dat gaat goed(afkloppen). misschien is 3/4 wel wat
Esther_ schreef:Zijn er ook mensen die een paard met artrose hebben, ppid en dus naast de medicijnen iets voor de artrose geven? Met dit vochtige weer is weer ontzettend stijf en wil haar dus iets geven, maar weet niet of dat kan ivm de ppid medicijnen...
reiziger schreef:Moet de Prascend op een vaste tijd worden gegeven? Ik heb alleen gehoord dat het in de ochtend moet.
Mijn andere paard heeft even Prednison gehad en dat moest voor 10 uur 's morgens. Hoe zit dat met dit medicijn?
Jelleee schreef:reiziger schreef:Moet de Prascend op een vaste tijd worden gegeven? Ik heb alleen gehoord dat het in de ochtend moet.
Mijn andere paard heeft even Prednison gehad en dat moest voor 10 uur 's morgens. Hoe zit dat met dit medicijn?
Hier heeft mijn DA niks over gezegd eigenlijk, hoor dit ook voor t eerst dat het 's morgens moet?
Ik geef het altijd eind van de middag, probeer het elke dag wel rond hetzelfde tijdstip te doen.