pff dat wordt dan maar elke dag vechten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Laura heb jij de hoofdkap van Bucas? Deken ziet er apart uitmaar dat is altijd met die soepjurken. Ik zou zelf wel de 'bilkoorden' strakker doen. Als ze rolt kan ze erin blijven hangen.
Ik verbaas me er trouwens over hoevele hier in dit topic geloven in de werking van detox. Niet banketstaaf bedoeld, maar voor mij hoort een detox-kuur bij de ongeloofwaardige middeltjes.
Kan een van jullie me uitleggen waarom, hoe en wat jullie denken dat het kan doen? En waarom jullie denken dat het nodig is om te gebruiken?
Amigo_tje schreef:Ash, hoe doe je dat
Amigo, mijn haf met ZE heeft jeuk. Volgens bloedtesten heeft ie wel degelijk ZE. Hij heeft enkel jeuk aan staart en manen. Maar heeft dit jaar geen ribbels op zn manenkam en ook geen dikke staartaanzet??? Kan dat?
nova_zodiax schreef:volgens mij zitten hier de experts![]()
Heb even een vraag, mijn pony die ik al 12 jaar heb heeft nooit jeuk gehad tot vorig jaar, ik dacht het gaat wel over het was ook niet heel erg ofzo.
MAAR, dit jaar zag ik hem weer jeuken, wel alleen bij zijn staart wortel, ik hem gewassen met tea thee olie( tegen de jeuk dus) en ook op aanraden van de DA met betadine, maar hij blijft jeuk houden.
Het is niet zo dat hij heel de dag staat de jeuken maar toch, hij schuurt zijn staart toch vaker tegen het hek aan als ooit te voren, iemand tips??/
tamary schreef:nova_zodiax schreef:volgens mij zitten hier de experts![]()
Heb even een vraag, mijn pony die ik al 12 jaar heb heeft nooit jeuk gehad tot vorig jaar, ik dacht het gaat wel over het was ook niet heel erg ofzo.
MAAR, dit jaar zag ik hem weer jeuken, wel alleen bij zijn staart wortel, ik hem gewassen met tea thee olie( tegen de jeuk dus) en ook op aanraden van de DA met betadine, maar hij blijft jeuk houden.
Het is niet zo dat hij heel de dag staat de jeuken maar toch, hij schuurt zijn staart toch vaker tegen het hek aan als ooit te voren, iemand tips??/
Geen wondjes, huidschilvers, parasieten of aarsmaden (ontwormen met fenbendazol) kunnen vinden?
Diesel2005 schreef:Ja, idd pour on.
De da raadde het aan om bij een ander paard te gebruiken ivm een grote wond waar geen vliegen bij mogen komen.
Annetje schreef:Laura heb jij de hoofdkap van Bucas? Deken ziet er apart uitmaar dat is altijd met die soepjurken. Ik zou zelf wel de 'bilkoorden' strakker doen. Als ze rolt kan ze erin blijven hangen.
Ik verbaas me er trouwens over hoevele hier in dit topic geloven in de werking van detox. Niet banketstaaf bedoeld, maar voor mij hoort een detox-kuur bij de ongeloofwaardige middeltjes.
Kan een van jullie me uitleggen waarom, hoe en wat jullie denken dat het kan doen? En waarom jullie denken dat het nodig is om te gebruiken?
Annetje schreef:Breghje: bedankt voor je uitleg. Ben benieuwd of de andere 'gelovers' er hetzelfde over denken als jijIk weet wat het internet erover zegt, maar ben benieuwd waarom juist jullie het gebruiken. Jouw uitleg is heel duidelijk.
Bij Vies merk ik geen verschil. Hij krijgt nu nog detox en uhm... die kruiden van NML Health van het onderzoek. Ik merk geen verschil, maar hij is ook pas de laatste twee dagen de kruiden écht aan het eten. Daarvoor liet hij precies het poeder in de bak liggen.
Ik heb de lotion ook gebruikt en die lijkt toch stiekem iets te werken. Ik had de voorpluk en het rechteroor gesmeerd en hij heeft minder jeuk op zijn hoofd. Ik heb maar 1 oor gedaan omdat meneer een zeikerd is en het spul vies vond ruiken
Flosje446 schreef:@Klijntjuh: Ik denk dat je beter naar een eczeemdeken kan kijken dan naar een vliegendeken.
Ik kwam dit vliegendeken van Befix nog tegen. Lijkt me wel wat voor de warme dagen:
http://www.voorjepaard.be/shop/Dekens-Vliegendekens/c3_57/p1414/Befix_Vliegendeken/product_info.html