tantesam schreef:Mijn paard zat er ook maar een beetje boven (33) hij heeft een tijd op 0,5 gestaan, de eeuwige mok en rotstraal verdween als sneeuw voor de zon.
Helaas werd hij, na een paar maanden, voor het eerst licht bevangen, dit was voor ons de reden om naar een hele te gaan.
Ik wil binnenkort weer zijn waarden laten meten dmv acth test.
Hij blijft trouwens een erg rare vacht houden, hij is zo mooi kastanjebruin, met een gewone wintervacht.
Maar hij heeft over z'n hele lijf van die lange zwijnenharen, die zijn schat ik wel zo'n 8 cm.
Palominotje, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik vind het heel dapper en moedig dat je, je paard zo waardig hebt kunnen laten gaan.
Misschien een overweging om Provarium Breeding erbij te geven om te kijken of zijn vacht ook weer op orde komt? Of de dosis nog iets verhogen naar 1,25? In ieder geval vacht in de gaten blijven houden, is vaak wel een indicatie. Zijn er onlangs nog testen afgenomen - gewoon ter controle waar je nu zit? Oh zie al dat je het binnenkort weer wilt doen, is misschien wel handig voor je zelf idd.