Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce_eddy schreef:Hier ook nog alles ´dicht´ voor vreemden.. alles is wel vrijgegeven, maar hoe betrouwbaar is dat terwijl er geen meldplicht is!
Marije_jiplover schreef:joyce_eddy schreef:Hier ook nog alles ´dicht´ voor vreemden.. alles is wel vrijgegeven, maar hoe betrouwbaar is dat terwijl er geen meldplicht is!
Dan kun je voortaan beter altijd op het erf blijven en er nooit meer vanaf komen en geen vreemden meer toelaten, want er is altijd wel ergens een besmettelijke ziekte.
knetterhard schreef:ben benieuwd wanneer dit is uitverkocht: http://collectie.museumrotterdam.nl/bee ... 9486_1.jpg
Remember schreef:Phia, rhino is er ALTIJD dus als je geen risico wilt lopen zet je je paard aan huis, startkaart opzeggen en zorgen dat hij nooit meer contact met een vreemd paard heeft. En dan maar hopen dat hij het virus niet latent heeft en dat bij lage weerstand tot uiting komt.
Edit, lees en huiver![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/18089469/
PhiaBink schreef:Ik heb het gevoel dat de KHNS alles vrij heeft gegeven om financiele redenen voor de Indoor kampioenschappen. Bekende ruiters doen er mee, dus publiek en dat brengt euries in het laadje.
Poiuytrewq schreef:Bij ons is het tot het weekend sowieso dicht wat ik begrepen heb.
Ik mis het buitenrijden en al helemaal met dit mooie weer!
realmagic schreef:amanda2 schreef:De duinen rond Wassenaar worden waarschijnlijk na het weekend weer opengesteld voor paarden door Dunea.
Waren die dicht dan?
waar kan je dat soort info vinden?
xNicolx schreef:Bij mij op stal stal zouden ze vandaag ook weer open gaan. Toch maar niet, de stalhouder werd gisteren door de DA gebeld dat er 5 KM van ons vandaan de abortus variant is geconstateerd. Nu nog voorzichtiger, nu het zo dichtbij is!
knollentuin schreef:xNicolx schreef:Bij mij op stal stal zouden ze vandaag ook weer open gaan. Toch maar niet, de stalhouder werd gisteren door de DA gebeld dat er 5 KM van ons vandaan de abortus variant is geconstateerd. Nu nog voorzichtiger, nu het zo dichtbij is!
die zal er altijd zijn... en als je daarvoor je stal op slot gaat houden kun je wel het hele jaar dichtblijven... het ging hier alleen om de neurologische tak van het virus.
xNicolx schreef:Sorry ben niet helemaal volledig geweest en krijg nu net meer info.
Het is zeker de abortus variant en mogelijk de neurologische. Dit wordt nog onderzocht.
Als het abortus variant is gaat alleen dat bedrijf dicht en mogen de rest van de stallen weer open.
Maargoed ik dacht dat het ook kan muteren?
Toch vind ik het wel grappig, in het begin van het topic vroeg ik of ik in het bos kon rijden toen Rhino op 50 KM afstand was, nou dat was echt not done en nu zeggen mensen 'die zal er altijd zijn'.