Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evilginger schreef:Ik geef sinds gisteren bronchix pure en ik merk nu al een heel verschil. Geen hoestjes meer en hij lijkt zich over het algemeen ook al beter te voelen, plots veel meer energie! Ik heb ontdekt dat er 2 stallen schuin over hem zijn die enorm stoffig gemul gebruiken in de stal, dus dat kan wel meespelen in zijn gehoest. Normaal gaan er binnekort 2 stallen vrijkomen in onze gang die dichter bij de deur zijn en verder van die 2 stallen, dus dan verhuis ik hem daar ook heen.
Spenk schreef:evilginger schreef:Ik geef sinds gisteren bronchix pure en ik merk nu al een heel verschil. Geen hoestjes meer en hij lijkt zich over het algemeen ook al beter te voelen, plots veel meer energie! Ik heb ontdekt dat er 2 stallen schuin over hem zijn die enorm stoffig gemul gebruiken in de stal, dus dat kan wel meespelen in zijn gehoest. Normaal gaan er binnekort 2 stallen vrijkomen in onze gang die dichter bij de deur zijn en verder van die 2 stallen, dus dan verhuis ik hem daar ook heen.
Dat is dan een prachtig placebo effect
Fijn dat je paard het zo goed goed doet! Maar geen enkel iets kan in 24 uur een verschil maken helaas. Vermoedelijk komt het door het weer. Hier ook ineens veel meer energie namelijk vandaag. Maar het is ook een stuk (water)kouder vandaag dan het geweest is.
Horseloverl schreef:Ik ben blij dat ik dit topic open en dat er meer ineens hoesten. Mijn merrie was helemaal vrij en vandaag ineens drama