Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cano schreef:star star: waarom MOET hij een band om? Misschien kan je wat teruglezen in dit topic. Daar vind je genoeg redenen om je pony geen band om te doen!!
Ullaatje: het is een poeder.
ShadowMerel schreef:Hoi,
wat is maagcompositum?
en is het duur?
eempiej schreef:Ik heb een vraagje/probleem
Ik verzorg nu 1,5 jaar een fjorden ruin van bijna 14
Nu valt het mij (en ook degene die de paarden voert) steeds vaker op dat hij na zijn biks of na een snoepje steeds aan zn boxwanden likt en zijn tanden erop zet..
Hij doet dit echter alleen na een snoepje of biks en niet na het kuil/hooi etc. eten.
Hebben jullie misschien tips/ideeen om dit tegen te gaan?
ullaatje schreef:Ik heb een merrie van nu 9 maanden die luchtzuigt en zelf op haar vriendin d'r schoft zuigt ze verder doet ze het super goed, ik denk dat ik ook de maagcompositum ga proberen, zijn dat druppels?
milou123 schreef:Dan is de kans héééél klein dat ze het overnemenOf er moet wat gebeuren..
Kan het niet zijn dat je fjord zich niet lekker voelde, buikpijn etc dus niet gezond was, daardoor een slechte vacht was en door de pijn of dergelijke ging zuigen. Het nu beter is mooier in de vacht komt en geen pijn meer heeft dus niet meer zuigd.? Ik weet het niet hoor..Het is een theorieKomt mis ook wel door de pulp
milou123 schreef:Is dit zo'n middel dat de drang tegen gaat maar waardoor het paard zich depressief gaat voelen?Die is er namelijk wel 1 maar of het deze is weet ik niet zo zeker..