linda2008 schreef:Hoi Nicky, wat vervelend dat je ook koliek ellende met je paardje hebt moeten doormaken. Maar fijn dat het nu weer beter gaat! Heb je ook al een controle echo laten maken?
Controle echo, is bij mij nooit besproken geweest. Mijn paard heeft 5 weken bij een da op stal gestaan omdat ik thuis nog een ander paardje heb en ik er niet 1 binnen kan houden en de andere buiten. Deze da heeft ook nooit gesproken over een echo. Ik heb zelf over zijn wond gevoeld en deze voelt ook gewoon dicht. Alleen blijft er nu nog een beetje vocht bij het litteken zitten, maar ik ben van hem gewend dat hij snel vocht vast houd. Als dit over een paar weken niet weg is, ga ik wel nog even langs de da om er na te laten kijken.
Maar bij mijn paard heeft er nog geen enkele drupel vocht uitgelopen. Het litteken is ook altijd droog geweest.
Maar mijn paard is onderhuids gehecht geweest en die van jou en ts hebben volgensmij een doorlopende hechting gehad. Dit geeft gemiddelde genomen meer kans op infecties, maar is wel steviger dan onderhuids. Maar dat zal gewoon van de chirurg afhangen wat die het fijnst vind om te doen.