BigBen schreef:Er is veterinair niets verkeerd met deze pony.
Okee, hij is niet perfect gemaakt, maar dat zijn weinig paarden.
Het enige wat hij tekort komt is iemand die er tijd en werkt in steekt.
Simpel werk, niet teveel dikke woorden, eenvoudige basis dingen.
Zodat hij meer bespiering krijgt, en meer (zelf)vertrouwen.
Kort samengevat, als TS evenveel tijd spendeerde aan haar pony als aan Bokt,
dan was het probleem grotendeels opgelost.
Nog korter ik werk fulltime (35-42u/week) heb nóg geen rijbewijs (duimen draaien voor 19 februari rijexamen) waardoor ik 's avonds gewoon laat thuis ben van werk (20u30) en dan nog moet eten en daarna is het gewoon te laat om naar Limo te gaan, heb graag ook nog een avond met mijn vriend zie hem al zo weinig omdat ook hij fulltime werkt.
We zien elkaar ook alleen 's avonds of als we samen een dag vrij zijn.
Deze week heb ik geluk dat ik op 1 dag na elke dag kan gaan. Als elke werkweek zo zou uitkomen qua tijden zou ik zeer gelukkig zijn. Helaas heb ik dat niet te kiezen.
Ik heb géén 9-17u jobke. Helaas beseffen ontzettend veel klanten dit ook niet. Ik sta gemiddeld 3 dagen per week van 8-19u op de werkvloer altijd rechtstaand maar 1u pauze onder de middag... ook het enige moment dat ik even kan neerzitten.
De andere dagen zijn dagen van 5 of 6u en dagen dat ik wel naar stal kan gaan.
Op bokt zit ik tussendoor op het werk wanneer het kalm is (zoals nu) en op de bus 's morgens en 's avonds. Als ik thuis ben eventjes maar daar ben mee aant minderen.
Als ik op stal ben ben ik er ook gerust 2-3uur maar ik doe niet veel met limo om dat ik nu een schema heb te volgen.
Hierna ga ik wel weer gerichter trainen (met hulp) of gaat hij op training bij mijn grondwerk instructrice.
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 29-01-18 18:05, in het totaal 2 keer bewerkt