karuna schreef:Omgeving Zuthpen dit keer bevestigd. Vreemd nu het nog zo droog weer is buiten.
Weet iemand welke stal
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YvonneV schreef:Er wordt helemaal niet geheimzinnig over gedaan. Enkele posten hierboven staat de link naar de facebook van manege Lelystad.
Macs schreef:Er staat in het artikel dat het niet van mens op paard overgedragen kan worden. Ergens anders las ik weer dat het wel met schoenen en jas overgedragen kan worden. Ik kom wekelijks op verschillende stallen, moet ik nou wel rekening houden met schoenen en kleding?
Macs schreef:Er staat in het artikel dat het niet van mens op paard overgedragen kan worden. Ergens anders las ik weer dat het wel met schoenen en jas overgedragen kan worden. Ik kom wekelijks op verschillende stallen, moet ik nou wel rekening houden met schoenen en kleding?
Macs schreef:Echt onzin waarom je het zou verzwijgen. Je voorkomt besmetting/dood van andere paarden er mee.. iedere stal kan het overkomen. Idioot dat je je eigen ego daar boven laat staan..
Maargoed, dank voor jullie berichten, ik zal in de auto kleding wisselen. Dat is het beste wat ik kan doen. Ookal zijn de stallen waar ik kom nog niet (zichtbaar) besmet.