Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Vliegendekens zijn hier ook aanwezig en nu om hoor, maar ze zweten zich er kapot onder...
ohjajoh6 schreef:Dan begrijp jij dus mijn probleem, pien_2010! En nu met die paardensnijder zo aktief in NL durf ik ze ook niet s'nachts buiten te zetten eigenlijk.
Is die beenderen olie toch ook niet juh van het? Jammer, jammer, ik had mijn hoop daar echt op gevestigd...
ohjajoh6 schreef:ik heb voor die grote nu inderdaad alleen nog maar zon ekzeemdeken, je weet wel met hals en buikflap eraan, pukkie doet over het algemeen stukken langer met haar dekens en daar heb ik nu nog wel het lichtgewicht dekentje op liggen, maar ze zijn allebei pikzwart he, is echt geen grapje hoor nu, het schuim staat tussen de benen...
singasong schreef:Een paar weken geleden heb ik voor een bokker haar paard via een foto doorgemeten. Daar kwamen wat dingen uit naar voren zoals organen die ondersteuning nodig hebben. Ook een paar blokkades in de rug/hals. Vorige week is er een arts van kliniek Den Hoek bij dit paard geweest en is het paard ook weer doorgemeten en daar kwam uit dat het voor 99% overeen kwam met wat ik had uitgetest.
Zo mooi om te horen dit. Hier doe ik het voor
geerke schreef:singasong schreef:Een paar weken geleden heb ik voor een bokker haar paard via een foto doorgemeten. Daar kwamen wat dingen uit naar voren zoals organen die ondersteuning nodig hebben. Ook een paar blokkades in de rug/hals. Vorige week is er een arts van kliniek Den Hoek bij dit paard geweest en is het paard ook weer doorgemeten en daar kwam uit dat het voor 99% overeen kwam met wat ik had uitgetest.
Zo mooi om te horen dit. Hier doe ik het voor
maar die hanteren toch dezelfde methode als jij?