Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
svdijk schreef:Waarom is het advies van Utrecht dan inslapen? Of was het jouw eigen interpretatie?
Ik ben zelf meerdere keren in Utrecht geweest, met verschillende soorten paarden en verschillende soorten klachten, maar ik heb werkelijk nog nooit zo'n boute uitspraak gehoord van hun.
Zelfs met mijn laatste probleem geval, kreeg ik nog mee dat hij eventueel als weide-decoratie zou kunnen functioneren.(en hij was er echt slecht aan toe)
Bokken, gek doen en super lopen geeft nog geen garantie voor een pijnvrij paard, het overgrote deel van de paarden lopen tijdelijk door pijn heen als ze fris zijn.
(kom ik weer: mijn paard liep de ene dag waanzinnig, passageerde, bokte, maakte slidings....en de andere dag kon hij amper over het staldrempeltje of de bocht maken bij de deur....en zelfs op die dagen bokte hij weleens, uit nijd helaas)
Sizzle schreef:Zo'n paard geef je niet weg, daarvoor neem je veratwoordelijkheid. Ofwel je zorgt er voor, ofwel je maakt er een einde aan.
Contract is niets aan te controlleren, en gaat niets garanderen.
140509 schreef:Helaas we zitten met een grote beslissing of ze blijft en kijken hoe het nog gaat
of ze gaat naar de slacht ik vind het zo moeilijk als ik er al over na denk begin ik al te huilen ik heb wel een nieuwe plek gevonden voor haar waar ze mag staan maar ik wil geen lijdingsweg voor haar
want het kan nog alle kanten op
helaas weet ik het niet
maar ik weet wel dat ik de beslissing binnen 2 dagen moet maken
140509 schreef:ik had spijt dat ik die advertentie had gezet