Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
twislajl schreef:Breghje idd als je er goed overleest dan kan hij het ook zo zeggen. Maar hij wist niet waar voor hij kwam.dus had dit paard ook het zelfde kunnen hebben als het andere paard of iets anders.zelfs mijn man stond raar tekijken gelooft eigenlijk niet in irisscopie
Momenteel gebruikt er bij ons ook mensen op stal het nieuwe middel.
Calvalesse wel erg duur. Maar lijkt ook tewerken. En 1is helemaal weg van tkc97
Breghje schreef:Klinkt heel interessant, in eerste instantie las ik het stuk met rechts inbuigen, dat hebben zo'n beetje alle paarden wel, een slechte en een goede kant dus was ik wat sceptisch. (Vooral ook omdat het als je je er een beetje in verdiept het verhaal van de vetopslag/manenkam/muggetjes overal opduikt, en dat dan de lever wat vervet is ergens ook logisch) maar van het tweede paard is uiteraard wel heel erg gaaf, dat ie dat zag zonder dat het paard liep te stressen!
Overigens hier nog steeds géén jeuk zover, geen plumeau staartje alleen de manenkam heb ik vanmorgen niet gecheckt. Dus die drainage doet wel iets bij Bregh, gezien ze vorig jaar rond deze tijd begon met jeuk.
Tienn schreef:Oja, zag ook dat ze van Boett ook een uierflap hebben, ik kan om een of andere duistere reden alleen niet de website volledig openen. Best behoorlijk lastig....
Is die deken een beetje scheurvast?
funnyhorses schreef:Tienn schreef:Oja, zag ook dat ze van Boett ook een uierflap hebben, ik kan om een of andere duistere reden alleen niet de website volledig openen. Best behoorlijk lastig....
Is die deken een beetje scheurvast?
Bedoel je deze?
http://atorka.shopfactory.com/contents/ ... ermer.html
Zou dat passen op een oud model Boett deken?Zou voor mn pony wel fijn zijn nml.
Esther28 schreef:[EA-CO] Befix Vliegendekens
Met de buikflap eraan maakt dit wel een interessante deken....staat alleen geen prijs bij...