Ik heb Ino bij het passen even van de grond laten eten en dan is de hals inderdaad niet te lang.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Hier was het echt heeeerlijk weer. Maar ze schuurde niet.
Ik zie trouwens wel wat kale plekjes op haar borst, kan dat komen van het schuren?
Sodeletuut schreef:Hier was het echt heeeerlijk weer. Maar ze schuurde niet.
Ik zie trouwens wel wat kale plekjes op haar borst, kan dat komen van het schuren?
carina schreef:Sodeletuut schreef:Hier was het echt heeeerlijk weer. Maar ze schuurde niet.
Die van mij krijgt soms wat kale plekjes op de borst van het verharen in combi met haar winter/regendeken.
Aline4 schreef:Sodeletuut schreef:Hier was het echt heeeerlijk weer. Maar ze schuurde niet.
Lekker weer? Heerlijk weer? Het lijkt wel of ik in een ander land woon. Het is hier alleen vanmiddag lekker geweest, waarvan ik natuurlijk snel gebruik heb gemaakt om ff een lekker rondje te rijden, maar de rest van de dag?? OEH, wat een enorm rotweer. Regen, regen en nog eens regen. Dus nee, ik heb het dek nog niet op. Ze heeftook nog geen schuur jeuk. Alleen wat van het verharen net als mijn andere paarden, die geen eczeem hebben!!
Groetjes,
Aline
Sodeletuut schreef:Aline4 schreef:Lekker weer? Heerlijk weer? Het lijkt wel of ik in een ander land woon. Het is hier alleen vanmiddag lekker geweest, waarvan ik natuurlijk snel gebruik heb gemaakt om ff een lekker rondje te rijden, maar de rest van de dag?? OEH, wat een enorm rotweer. Regen, regen en nog eens regen. Dus nee, ik heb het dek nog niet op. Ze heeftook nog geen schuur jeuk. Alleen wat van het verharen net als mijn andere paarden, die geen eczeem hebben!!
Groetjes,
Aline
Tjaer gaat niets boven groningen he
Hier echt de hele dag zon!
Sodeletuut schreef:Misty heeft geen deken op
ellepel schreef:het sneeuwde hier vanmiddag en afgelopen nacht had het nog gevroren.
fijn voor die krengen ik hoop dat ze allemaal stukvriezen![]()
ik heb ook nog niks aan vliegjes gezien trouwens