Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lissie_zigor schreef:Jets schreef:Hier gaat het op zich best goed met mijn fjord. Ik smeerde steeds afwisselend derfen, Fibra en sectolin sweet itch op haar hoofd omdat ze daar echt donkere plekken had zonder haar, maar had het idee dat het alleen maar erger werd. Nu sinds ongeveer twee weken gestopt met smeren en dan lijkt het veel beter te gaan! De haren groeien alweer mooi terugGeen idee of dit in verband staat met de tectonik die ik afgelopen week wel weer gesmeerd heb, maar ik vond het wel apart.
[ [url=m/f0TF62.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw die van jou heeft tenminste nog een partij manen! Die fjord van mij heeft ze al afgeschuurd
Silver_Fox schreef:@Kayleigh327 die van mij vond bietenpulp + zemelen eerst 10x niks, gooide heel verontwaardigd de voerbak omMaar heb toch doorgezet door eerst een wortel erdoor heen te raspen en dan iedere dag en kleiner stukje wortel totdat ze het heerlijk vond zonder wortel (duurde ong een paar dagen). Zit weinig suiker in dus het kan zijn dat ze eerst aan de smaak moet wennen.
Is dit het enige wat je bij gaat voeren of krijgt ze al vitamine/mineralen binnen?
xbelieveitx schreef:Ik heb een vraagje, mijn pony heeft dr hele staart ( staartwortel) weggeschuurd. In de zomer schuurt ze nooit, ze begint altijd in de herfst te schuren. Ik heb haar nu een vitamine spuit gegeven en spuit er al een paar weken olie achtig spul op( is Duits, rode met gele verpakking) weten jullie misschien nog iets wat zou helpen?
Ziviaantje schreef:Ik wil nu in ieder geval pas eind oktober laten enten, maar zal ik hem wel laten enten? Of alleen tetanus?