De stof lijkt inderdaad nu meer op een vliegendeken, Maar wat dus nog steeds het belangrijkst is is dat ondanks dat het op een vliegendeken lijkt, het dat niet is..
Deze deken houdt de mugjes Wel tegen, een vliegendeken Niet.. Dus dan is het imo nog steeds geen optie een vliegendeken op te leggen, ook al lijkt de EJ deken erop.
In eerste instantie toen de deken voor de eerste keer op lag, was ik ook enthousiast.
Maarja, paard ging inderdaad sneller zweten(nog steeds niet extreem en onder die andere dekens allemaal zweette hij net zo goed, alleen onder de RSIH minder) en deken was dus binnen 2 weken kapot jammer genoeg. Voor de rest was ik er tevreden over omdat hij gewoon veel beter paste en denk dat veel mensen het ook fijner vinden dat de buikflap beter aansloot. Als de deken niet zo snel kapot was gegaan,
had ik de verandering van stof wel voor lief genomen. Want belangrijkste is gewoon dat de mugjes tegen gehouden worden, niet dat de stof in onze ogen 'anders' is.. Als de deken zijn werk doet, zal het mij vrij weinig
boeien wat het voor een stof is. Ik vind de stof van de Boett-dekens en de andere dekens wat over het hoofd gaan ook alles behalve prettig tov de RSIH en het oude EJ model, maar de dekens werken en da's het belangrijkste natuurlijk
Ik ben ook eens benieuwd! Ik denk helaas echt niet dat het gaat gebeuren dat ze het weer gaan veranderen.
Als ze inderdaad de stof van het vorig model gebruiken icm de verbetering van de nieuwe deken zouden ze de perfecte deken hebben voor mij hihi