bij appie kan het ook dik zijn,alleen heeft hij dit altijd in het najaar als het gras bijna op is en ze dus echt sprietjes staan te trekken
lees dit ook even:
ellepel @ [MD] Paard heeft opgezette luchtzak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een lymfeklier ligt nog dieper denk ik? (ik moet zeggen, heb zelf ook sinds een week een opgezette lymfelier in m'n hals die je niet ziet, wel voelt.
Bij mij zal het aan een kies liggen die behandeld moet worden.)
) 
De manen zijn zo verschrikkelijk lang en ongelijk. Het ziet er niet uit. Enkel met concours is het handig omdat ik dan een hengstenvlecht maak, en het is klaar.
je moet echt strak tegen de hals aan anders gaat het altijd los, ook wanneer je langere manen hebt. Misschien werkt het voor je als je de manen nat maakt? Geen glansspray erin, (beetje vies is zelfs makkelijker, dan is het stroef) en dan hele kleine plukjes pakken. Steeds aantrekken, dan pas verder vlechten.
Vlecht blijft aaaaltijd zitten.

opisop_shop schreef:zit bij Indy ook bij de navel he?
Bij Wisse zit het daar ook, plus de kruin die ongeveer 10cm achter de singel zit zeg maar.
Even een foto van zijn manen showen trouwens
Beetje ver weg maar je kunt de lengte wel goed zien, plus dat het nu gaat krullen! (heb ze altijd los)

Ik vind betadine-shampoo bij eczeemklachten niet echt handig. Ik ben dan meer voor een keer met keratoo/teershampoo of tea tree. Niet te lang laten zitten en flink met koud water uitspoelen.