Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Anjatjeuh schreef:......De link geeft toegang tot alle lezingen, enkele andere zijn ook heel goed, andere ( bijvoorbeeld wondzorg, mijn specialiteit, viel zwaar tegen!)
Hoop dat het lukt zo
onderstaand de link, username en wachtwoord
http://webcast.richcast.eu/webinars/log ... inar=40819
Username : hippos
Password: 6031077
Gitta schreef:Dank jullie ,ga even kijken naar het filmpje , en andere wegen hebben we al bewandeld en sta ik zeker open voor maar uitkomst blijft telkens gelijk. Ze blijft last houden en dan is regulier echt alles uitgesloten. Foto,s scans scintigrafie dit alles voor meerdere dingen waar het hoofd schudden en het niet normaal aanleuning willen nemen nu bij is gekomen. Heb haar zelf gefokt dus ken haar vanaf minuut 1 .Waar het hele beeld op lijkt is dat ze door meerdere gebreken telkens is gaan compenseren in haar lijf .Het ene speelt op en door het ontlasten van het ene komt het andere om de hoek.
Heb er vanalles bij gehad en uitgeprobeerd met bit zonder bit , met zadel zonder zadel en ga zo maar door .Er zijn stabiele periodes geweest maar telkens komt er iets voor terug .En dan is het weer erger dan daarvoor .2 jaar geleden kreeg ik al het advies ermee te stoppen toen op andere gronden ,heb toch nog 2 redelijke jaren gehad met haar met UPs en downs maar voor haar leefbaar en dat is waar het voor mij om draait .Nu blijf je in een kringetje is dit oorzaak of gevolg ,ze kan niet praten dus dat blijft gissen. Zeker is wel dat het haar veel ongemak opleverd en dat er weinig overblijft van mijn vrolijke dame. Ze is vandaag officieel ongeschikt bevonden als rijpaard, ze gaat morgen naar de wei zodat ze nog even paard kan zijn niks hoeft alles mag . Ik moet het even een plekje gaan geven en na gaan denken hoe wat waar. Bedankt voor jullie reactie ga het filmpje even bekijken...
ellepel schreef:even nog over eventuele maagzweer?
kreeg dit filmpje doorgespeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=Fr05hMmL ... e=youtu.be
appie reageert wel op punt 1 en 2 wat de man aanwijst en ook staat hij nu steeds te gapen als ik hem uit de wei haal en binnen zie ik dat ook meer.
maar hem kennende kan dat ook overspronggedrag zijn en volgens het filmpje kunnen op dat punt ook gevoeligheden ontstaan door chiropractische problemen.
ellepel schreef:ja ik weet het niet.ik heb het hem zo lang als ik hem heb nooit zo zien doen.
is gekomen na de osteo behandeling.
maar hij doet het alleen als ik hem dus uit de wei haal,verder doet hij het niet.
niet als hij binnen vaststaat,niet onder het rijden en ook niet als ik hem terug zet.
ergens dacht ik aan overspronggedrag,of dat het met het gras eten te maken heeft?
lijkt wel apart vind ik