Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
abcde schreef:Zolang iedereen de "regels" in acht neemt zal er geen probleem zijn. Helaas zijn er altijd mensen die niet (logisch) blijven nadenken en daar gaat het foutZeker nu de knhs aangeeft dat de kampioenschappen doorgaan. Maar goed het enige wat ik wilde bereiken is dat mensen scherp blijven en des noods via pb vragen om welke stal het gaat als zij uit zuid holland komen
_Cher schreef:Hier starten vanaf morgen weer de lessen op de rijvereniging, ik twijfel nog of ik zal gaan maar denk dat ik mijn paarden nog even een weekje thuis houdt.
vivana schreef:KNHS heeft alles vrijgegeven dus zowieso gaan alle wedstrijden va as weekend weer door!
spiritoes schreef:Ik snap iets niet :-( Ik lees nu dat alles vrijgegeven word en gisteren heb ik te horen gekregen dat er in *** Rhino heerst en dat daarom de Orun cursus die wij volgen in Hazerswoude niet door gaat ?????? Kan iemand mij duidelijkheid geven????/
spiritoes schreef:Ik snap iets niet :-( Ik lees nu dat alles vrijgegeven word en gisteren heb ik te horen gekregen dat er in *** Rhino heerst en dat daarom de Orun cursus die wij volgen in Hazerswoude niet door gaat ?????? Kan iemand mij duidelijkheid geven????/