eef_paardjes schreef:Ronne schreef:Hier hebben ze het bijna altijd! Al is de action natuurlijk niet altijd even zorgvuldig in de inkoop... maar het zit wel standaard in het asortiment!
Ik heb een vraagje smeer je de creme op open wondjes of echt alleen op de huid haar geen haren meer op zitten van het schuren?
Ik smeer het vooral op wondjes met korsten en plekjes waar geen haar zit. Ook wel op wondjes, maar geen grote open plekken, al zou het niet veel kwaad kunnen denk ik. Wel probeer ik het regelmatig (eens in de week/ twee weken) even te wassen, zodat het geen grote vette kliederboel wordt met zand. Ik smeer het ook niet iedere dag, maar om de 3 dagen ongeveer. Ik merk dat wondjes er gewoon veel sneller van genezen (ook bij mensen overigens). Daarnaast vind ik het wel fijn dat het sowieso geen kwaad kan! Soms heb ik ook de indruk dat het ook tegen de jeuk werkt, omdat het kalmeert, terwijl de anti-jeuk middeltjes (waar vaak veel menthol in zit) dat juist aanwakkeren bij wondjes.
De Rambo Sweet Itch is volgens mij het goedkoopst bij de Epplejeck... 163,- euro. Weet t niet zeker hoor!