hij had destijds 254 waar hij max 51 mocht hebben van waarde
Nu staat hij op 49 sinds ik hem deze geef
dus binnen de normale waarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:Edzard Ernst is bijvoorbeeld een hele goede wetenschapper op het gebied ban complementaire/alternatieve geneeskunde. Hij was ooit zelf alternatief therapeut, tot hij ging nadenken over z'n resultaten en of die wel verband hielden met zijn therapieën.
Imago01 schreef:Jeetje Liljebo, jij hebt inderdaad een hoop gedoe met je paarden en wat een pech allemaal zeg. Veel sterkte ermee zeg!
De PraScend voor mijn paard kan ik vandaag ophalen. Wat een geld in 1 klap dan weer, bovenop de rekeningen die ik de laatste tijd al moet betalen, pffff...
Heb voor 2 maanden klaar liggen. Ik betaal dus 1,89 per pil.....Wie biedt minder? Svp met link (lol)....
Morgenochtend wil ik ermee beginnen. Stalhouder vragen of hij dat in een stukje wortel of tezamen met broodje/snoepje uit zijn hand wil gaan geven.
Wil het op den duur uitbouwen naar de avond maar ivm eventuele reactie erop, heb ik liever begin van de dag dan einde van de dag, zodat paard gedurende de dag in de gaten gehouden kan worden...
marietje1000 schreef:Jomanda ben ik niet en Sylvia is al 15 jaar dood. Hoeveel mensen en dieren zijn er in die jaren overleden aan reguliere medicijnen?
Terug naar het topic. Volgens mij was dat Cushing?
Een onderzoek naar een alternatieve genezing heeft in mijn ogen alleen maar voordelen. Als het werkt mag je je kritiek inslikken, en als het niet werkt is er niets verloren. De tijd zal het leren.
En als een paard pilletjes uitspuugt kun je je afvragen waarom hij dat doet. Zou hij weten dat dit niet het juiste middel is?
marietje1000 schreef:De lever heeft een enorme overcapaciteit. Tenzij deze helemaal veranderd is in bindweefsel is er nog meer dan voldoende capaciteit om het lichaam niet te vergiftigen.
Maar ga niet zomaar supplementen geven, deze kunnen meer schade aanrichten dan goed doen.
De kwaliteit van de lever kan in ieder geval aanzienlijk worden verbeterd. Of je nu wat hebt met alternatieve therapie of niet (de zg wetenschappelijke onderzoeken waar focussed op doelt zijn van de vereniging tegen kwakzalverij, dus niet echt onafhankelijk te noemen), maar er is wel grote winst te behalen. Ik heb er jaren ervaring mee, en met name de lever is heel goed te herstellen, met snelle verbeteringen.
Wat wel een groot nadelig effect op de lever heeft is Prednison. Dit moet namelijk door de lever worden afgebroken, en deze heeft het al zo moeilijk.